klikko Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 blokka bare lurte på om noen hadde erfaringer med denne? har bestilt : Danger Den Z-Chip chipset blokk fra netconnection.... og som alle veit så klarer jo ikke netconnection å sende ordebekreftelse eller noenting... jeg har ALLTID måtte ha sendt mail og spurt om ditten og datten så har det tatt lang tid microplex har alltid bare brukt 3 dager fra bestilling til jeg har fått det i hånda har fri neste uke så er hypp på å ha blokka montert da netconnection blir fort lok..... så jeg lurer da på om den swiftechen kanskje duger like bra/bedre/dårligere enn den danger den z chip blokka? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 har hørt at den swiftech blokka er bra.... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 har bestilt den naa Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har bestilt den naa Du kan godt bestille på netconnection, men da må du snakke med en som heter ken (ikke bestill fra selve netconnection, men mail han) [email protected] Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Du kan godt bestille på netconnection, men da må du snakke med en som heter ken (ikke bestill fra selve netconnection, men mail han) [email protected] ok takker for hjelpen... tror jeg dropper netconnection/ken for denne gangen... microplex leverer så kjapt uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå