Erijk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hei jeg sitter her å lurer på om jeg ske bestille en mist 430 watt fra microplex siden jeg sitter med en q-tec 400 watt gold dual... og jeg flyr snart i taket,den bråker verre en 4 menn som brøler jo så tror dere dette hadde vært lurt ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Ja! ... Q-Tec er det værste svineriet jeg har vært borti. Vurderer en MIST 550w selv, min Chieftec 360w begynner å slite, har regnet ut at jeg bruker ca. 400w, hehe Endret 22. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Med det du har tror jeg de fleste andre PSUer er bedre. Jeg kna ikke si å ha hørt mye bra om qtec hvis jeg har. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 q-tek har fått et ufortjent dårlig rykte her på forumet, dette er billige og støyende strømforsyninger som passer kontor maskiner og low end gamer maskiner, mange følger desverre bjellesauen i slike tilfeller. Jeg hadde en q-tek 450W dual, denne bråkte villt sikkert like ille som trådstarter sin. Jeg ble kvitt problemet ved å kjøre viftene på 7V og det ble tyst!. Den levert det jeg trengte av strøm og var aldrig ustabil. Mist 430W er å anbefale, har en slik selv og er fornøyd med den. Mange vil også anbefale northq psuer fra komplett, disse skal være billige og ganske bra. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Da har jeg bestilt gleder meg allerede jeg, til å få litt stillhet Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Da har jeg bestilt gleder meg allerede jeg, til å få litt stillhet ja ja, stillhet er et reltivt begrep.... min mist psu er ikke lydløs..... men den støyer ikke heller da. Men den høres. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 jaja men ikke som en q-tec. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 q-tek har fått et ufortjent dårlig rykte her på forumet, dette er billige og støyende strømforsyninger som passer kontor maskiner og low end gamer maskiner, mange følger desverre bjellesauen i slike tilfeller. Jeg hadde en q-tek 450W dual, denne bråkte villt sikkert like ille som trådstarter sin. Jeg ble kvitt problemet ved å kjøre viftene på 7V og det ble tyst!. Den levert det jeg trengte av strøm og var aldrig ustabil. Mist 430W er å anbefale, har en slik selv og er fornøyd med den. Mange vil også anbefale northq psuer fra komplett, disse skal være billige og ganske bra. Hm, hvordan justerer du volten på strømforsyningen? (har samme dritten, bråker mer en motorsykkelen min (chopper) når jeg ruser motoren Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har en samme qtec psu som deg.. jeg fikk meg silent cpu vifte men det hjalp jo ikke! DET VAR PSU'EN SOM EGENTLIG BRÅKTE MEST!!! *mumle* Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er ikke lyden litt av sjarmen med Q-Tech da ! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kjøpte nettopp ein mist 480w psu og eg er fornøygd med den! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hm, hvordan justerer du volten på strømforsyningen? (har samme dritten, bråker mer en motorsykkelen min (chopper) når jeg ruser motoren sett på en 50ohms motstand på den røde vifteledningen for eksempel Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Eller like greit kjøp dere en mist som jeg har gjort *smiler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå