Gå til innhold

Mist 430 watt

Anbefalte innlegg

hei jeg sitter her å lurer på om jeg ske bestille en mist 430 watt fra microplex siden jeg sitter med en q-tec 400 watt gold dual... og jeg flyr snart i taket,den bråker verre en 4 menn som brøler jo :D så tror dere dette hadde vært lurt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

q-tek har fått et ufortjent dårlig rykte her på forumet, dette er billige og støyende strømforsyninger som passer kontor maskiner og low end gamer maskiner, mange følger desverre bjellesauen i slike tilfeller. Jeg hadde en q-tek 450W dual, denne bråkte villt sikkert like ille som trådstarter sin. Jeg ble kvitt problemet ved å kjøre viftene på 7V og det ble tyst!. Den levert det jeg trengte av strøm og var aldrig ustabil.

Mist 430W er å anbefale, har en slik selv og er fornøyd med den. Mange vil også anbefale northq psuer fra komplett, disse skal være billige og ganske bra.

Lenke til kommentar
q-tek har fått et ufortjent dårlig rykte her på forumet, dette er billige og støyende strømforsyninger som passer kontor maskiner og low end gamer maskiner, mange følger desverre bjellesauen i slike tilfeller. Jeg hadde en q-tek 450W dual, denne bråkte villt sikkert like ille som trådstarter sin. Jeg ble kvitt problemet ved å kjøre viftene på 7V og det ble tyst!. Den levert det jeg trengte av strøm og var aldrig ustabil.

Mist 430W er å anbefale, har en slik selv og er fornøyd med den. Mange vil også anbefale northq psuer fra komplett, disse skal være billige og ganske bra.

Hm, hvordan justerer du volten på strømforsyningen? (har samme dritten, bråker mer en motorsykkelen min (chopper) når jeg ruser motoren :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...