pbns1979 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har Nikon D70 med et stk. Sandisk 512 MB Ultra II CF fra før. Skal nå handle meg et kort til for å få litt mer lagringsplass, men jeg finner ingen rimelige sjapper som har 512 kort på lager. Derimot så er det noen som har samme kort merket Secure Digital på lager. Er det noen som kan forklare meg forskjellen på dette og vanlig Ultra II? Er det noen ytelsesforskjell, eller er de like gode? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har Nikon D70 med et stk. Sandisk 512 MB Ultra II CF fra før. Skal nå handle meg et kort til for å få litt mer lagringsplass, men jeg finner ingen rimelige sjapper som har 512 kort på lager. Derimot så er det noen som har samme kort merket Secure Digital på lager. Er det noen som kan forklare meg forskjellen på dette og vanlig Ultra II? Er det noen ytelsesforskjell, eller er de like gode? Secure Digital er IKKE et Compact Flash-kort. Dvs det vil ikke virke på D70 (det har bl.a. en helt annen form enn et CF-kort). Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ok, takk for info Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Finner du Lexar kort, er disse like gode og stabile som Sandisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå