BluE_MoON Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg velger "Gi meg beskjed via epost når noen svarer" Når jeg poster meldinger, men jeg får aldri mail når noen svarer .. Ja jeg har riktig email adresse i profilen min, Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Dette har jeg også opplevd i ca. ei uke nå. Kanskje snart på tide å fikse det..? Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Ja det er "bra" det ikke bare jeg som har problemet, da vet jeg i alle fall at det ikke er hos meg problemet .. Hardware.no gjeng ? Vet dere om dette problemet ? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Det må ha skjedd denne uken eller i helgen, for det er vel kun denne uken jeg ikke har fått noen varsel. Mener bestemt at det fungerte i forrige uke. Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: SpirreVipp skrev (2002-04-18 13:08):Det må ha skjedd denne uken eller i helgen, for det er vel kun denne uken jeg ikke har fått noen varsel. Mener bestemt at det fungerte i forrige uke. Skal se på saken så fort som mulig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå