Gå til innhold

Ny cpu vifte!?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en ny cpu vifte. Jeg har en Athlon xp 2500. Den vifta jeg har nå er en "boxed vifte".

Jeg har ikke tenkt å bruke så mye penger på en ny vifte, men det skal gå ann å klokke cpuen litt. Jeg tenkte på denne, hva synes dere om den??

Her

Endret av Collapsed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal klokke vil jeg anbefale Denne.

239,- er jo ikke så dyrt heller. Koster 405,- på komplett.no

Edit: Hvis du går for den datating anbefaler, så pass på at den passer på hovedkortet ditt. Står på hjemmesiden deres.

Endret av morcan
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal kjøpe meg en ny cpu vifte. Jeg har en Athlon xp 2500. Den vifta jeg har nå er en "boxed vifte".

Jeg har ikke tenkt å bruke så mye penger på en ny vifte, men det skal gå ann å klokke cpuen litt. Jeg tenkte på denne, hva synes dere om den??

Her

Den der vifta du har linka til har eg og den er ikkje noko bra!

Viss du skal overklokke må du ha ei bedre vifte...

Lenke til kommentar
Hvis du skal klokke vil jeg anbefale Denne.

239,- er jo ikke så dyrt heller. Koster 405,- på komplett.no

Edit: Hvis du går for den datating anbefaler, så pass på at den passer på hovedkortet ditt. Står på hjemmesiden deres.

En venn av meg har den Tt volcano 12 vilfta og den bråker noe sinnsykt!

Så hvis du er alergisk mot støy, anbefaler jeg deg å ikke gå for den!

Lenke til kommentar

På maks bråker den noe sinnsykt, ja.. Oppgitt til 48 dB. Min erfaring er at den ikke kjøler mye bedre ( bare noen få grader) på maks turtall enn på ca. 3300 RPM. Ved 3300 RPM bråker den ikke sinnsykt.

Når jeg hadde denne viften kjørte jeg den nesten alltid på laveste turtall eller litt over = knapt hørbar.

Jeg velger å se det slik at ved testing / maks overklokking, har man muligheten til å guffe på ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...