The Red Devil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Er det ein måte du kan bruke "document.form.submit()" når du også har submit input knapper ? Har stresset i eit par timer med å få ein javacode snipp til å fungere, tilslutt så fjernet eg knappene og då fungerte koden perfekt, men med ein gang eg legger dei til igjen så fungerer det ikkje Her er eit utkast av koden: <FORM NAME="form1" ACTION="url" METHOD="post"> <input type="text" name="zip" onChange="javascript: fillOut()"> <input type="submit" name=submit value="Submit" onclick='return submit_onclick()' class="button"> <input type="submit" name="cancel" value="Cancel" class="button"> </form> <script language="javascript"> function fillOut() { document.form1.reason.value='zip'; document.form1.submit() } </script> Kort fortalt, når brukeren legger inn ein zip kode så refresher eg siden, og inkludere meir informasjon automatisk (stat/adresse). Deretter fyller bruker ut dei siste felta, for tilslutt å klikke submit. Nokon som har ein ide koss eg kan løyse dette ? På forhand takk. Endret 22. juni 2004 av The Red Devil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå