Gå til innhold

dell p4 vs hjemmesnekk'er til 10k

Anbefalte innlegg

denne her eller en hjemmesnekra data til ca 10-11 tusen kr?

den skal brukes til flash, ps, SPILL, "brifing":p og overklokking om jeg orker, meninger?

edit: url'en er feil, dere kan ikke se mine endringer. skal verfall ha 1gb dd2 ram, x800se, og 160 gb hd. Tilsammen 15 000 kr, men får -% der ;D

Endret av Phonix.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så du på dell dataen? pluss at jeg får innkjøpspris.

HAr bygd 2 dataer selv og vet at det somregel lønner seg, trenger ikke 4 flk til å si meg det :)

men den dell'en syntes jeg mann fikk mye for penge hos. 1gb ddr2, x800 xt, osvosv. Også er dette dette mot en bygge slev data til ca 10k. Da haddde det nokk blitt en amd 64 med radeon 9800 pro og 1gb ddr ram. Men om noen andre har gode tilbakemeldinger så trenger jeg anfdre synspunkter, hvordan er dell dataen å bygge videre i? senere oppgradering?

Lenke til kommentar
denne her eller en hjemmesnekra data til ca 10-11 tusen kr?

den skal brukes til flash, ps, SPILL, "brifing":p og overklokking om jeg orker, meninger?

edit: url'en er feil, dere kan ikke se mine endringer. skal verfall ha 1gb dd2 ram, x800se, og 160 gb hd. Tilsammen 15 000 kr, men får -% der ;D

Briefer du med en dell blir du ledd kraftig ut :green:

Lenke til kommentar

dell maskiner kan ikke klokkes. er du uheldig kan det hende at du faar problem med en virkaarlig oppgradering, og faar null kundestoette fra dell. og dell har en tendens til aa koble hovedkorta sine forskjellig fra industri standarden. saa man vet aldri... men ellers er det jo ikke noe galt med en dell, bare du ikke gjoer noe med den. hehe

Lenke til kommentar
dell maskiner kan ikke klokkes. er du uheldig kan det hende at du faar problem med en virkaarlig oppgradering, og faar null kundestoette fra dell. og dell har en tendens til aa koble hovedkorta sine forskjellig fra industri standarden. saa man vet aldri... men ellers er det jo ikke noe galt med en dell, bare du ikke gjoer noe med den. hehe

Du bruker engelsk tastatur i dag ser jeg... :p

Lenke til kommentar

ser at det er mye bakdeler med dell, kundestøtten er null problem, pga kjenenr folk der. Men prøv og sett sammen et bedre tulbud til ca 10 000 kr.

I dette tilbudet skal det da være:

-ati radeion x800xt

-p4 3,2 med ht

-1024ddr2 ram med 533 mhz(orker ikke finne merke nå)

-160 gb wstern hd

-psu

-ok kabinett

-dvd spiller

-cd rw

-hk ikke minst(orker ikke finne merke nå, er med alt av ting jeg trenger, raid, s-ata, 1gb nettverk, 7.1 lydkort osv)

-"skjermdeler" eler hva faend te er, som gjør at eg akn bruke 2 skjermer

-optisk mus og smud keyboard.

dette under 10 000? neppe :)

Lenke til kommentar
dell selger den dataen nå så regner med de har den da^^

x800xt altså. Er ikke før om 2 mnd uansett, enten bygge data for 8 til 10 000 om 2 mnd eller kjøpe denne om 2 mnd

Hvorfor planlegger du hva du får for 10 000 om 2 mnd allerede nå? Det er jo bare dumt, prisene endrer seg fort. Du skal ikke se bort ifra at prosessorprisen synker, i tillegg til skjermkortprisen og ikke minst minneprisen.

Jeg ville uansett ha gått for et Athlon64-system, fordi det er mer fremtidsrettet med 64bits teknologi i tillegg til x86-strukturen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...