Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Jeg skal selge en mus og et tastatur, det er ikke brukt og ligger pent inni pappen sin. Det følger med cd og bundle. Skal selge det til en venn så det må vel ikke være alt får overpriset! Det kostet ca. 1000-1500 kr når jeg kjøpte det. Musen heter Cordless MouseMan Optical og tastaturet heter Logitech Cordless Keyboard, dem som ikke veit hvordan disse ser ut kan jeg legge ut et bilde av dem! Mus Tastatur Noen som har en grei pris? Jeg skal selge det til en venn så det burde ikke være så veldig dyrt! Takker Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 300kr og det er seriøst. Sjekk ny prisen og ta bort 2/3 eller 1/3 for at det er brukt. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) 300kr og det er seriøst. Sjekk ny prisen og ta bort 2/3 eller 1/3 for at det er brukt. Har ikke funnet noen nettsteder som selger det! Det er IKKE brukt (De bildene jeg la ut er fra en annen pakke jeg har tatt opp) Endret 22. juni 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vel det er en eldre pakke enn denne: Nye og den koster ca 800kr den eldre regner jeg da med at ikke koster mer enn 2-300mindre enn den. vel det er alikevel ikke rett fra butikken så om du tar bort 1/3 da så får du vel en 3-400kr. er det ikke bare greit å ha det som ett alternativ til det vanlige tastaturet ditt a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå