Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Overskriften sier det meste, men har brukt sisoft sandra til det, fant ikke no særlig ut av det, og produsenten av hk er ukjent, (ja, jeg har sett inni kassa etter navn på hk) Vet hitil at det er et HK med AMD K6 400mhz, SdRam, Ali brikkesett. Hvilke andre programmer kan jeg bruke?? Lenke til kommentar
SeT Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Everest Home edition... husker ikke hvor jeg lasta d ned fra men prøv d du Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Everest Home edition... husker ikke hvor jeg lasta d ned fra men prøv d du Takkker så mye, men håper det er fremdeles flere svar der ute Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du kan også bruke AIDA 32.. Link her! Nesten samme som Everest.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Du kan også bruke AIDA 32.. Link her! Nesten samme som Everest.. Hr fått tak i det nå, Fant det jeg trengte å vite forleløpig, men fant nettop ut av det var socket 7 på den Forresten så er det en chaintech hk, men de har det ikke inne lenger, det er jo gått ut på dato for lenge siden... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Heg har funnet utm at det er et chaintech 5R(SV...) Er ikke helt sikre på bokstavene så det kan hende at jeg tar feil.. Men det er ingen som har drivere til det Hk da? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har du lett Her? Jepp, der har jeg sett, Men HK er av Socket 7 så der røk det håpet ditt...! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Melder Pass.. hehe, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå