Gå til innhold

FPS synker og synker..

levurax

Anbefalte innlegg

Jeg har:

Nvidia Fx5200

og har en HP Pavillion 7975.

Når jeg spiller og ser på fps'en min. så synker den og synker helt til den når bånn. Lagger som F. Alt annet blir også da VELDIG treigt på pcen når jeg spiller..

Det har aldri verdt sånn før.. bare begynte å skje nå i det siste og det er veldig irriterende.....!!!!

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Har støvsugd pcen. Har nettopp formatert..

Den var ikke sånn som detta før..

Det begynte pluteslig å synke.. :S

Ikke no skjer av seg selv.. så jeg skjønner ikke hva det er for no..!

Veit det er ikke det beste grafikk kortet.

Spill:

Tibia :p (Ingen kommentar)

Lenke til kommentar

når du spiller så forsøk og få opp Taskmanager ved og trykke ctrl+alt+del , skjekk under prosesser ... se om det er noe som tar mye cpu/minne der, om det er det og det ikke er spillet eller en os task, drep processen forsøk og fortsette og spille og se om det hjelper. .

Noe som faktisk er vanlig uten at folk vet er antivirus program som har permanent beskyttelse aktivert .. plutselig begynner spille og lagge når antivirus programmet søker igjenom en prosess. .

Lenke til kommentar

Å støvsuge Pcen kan være veldig dumt da støvsugeren og munnstykket i seg selv utvikler veldig mye statisk elektrisitet.

Bruker selv trykkluft på boks og støvsuger langt unna datakomponentene, på denne måten får jeg ut støvet på en rask og effektiv måte.

En tredje metode er å bruke q-tips og isopropanol + antistatisk lenke, tar en del tid men gud så pent det blir ;).

Ps: Kan godt være du må legge inn Hk drivere, eller sjekke at alt ble innstalert som det skulle.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...