levurax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har: Nvidia Fx5200 og har en HP Pavillion 7975. Når jeg spiller og ser på fps'en min. så synker den og synker helt til den når bånn. Lagger som F. Alt annet blir også da VELDIG treigt på pcen når jeg spiller.. Det har aldri verdt sånn før.. bare begynte å skje nå i det siste og det er veldig irriterende.....!!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du prøvd å jage hybelkaninene ut av kjøleribbene på CPU og GPU? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hadde sikkert ikke gjort noe om du cleana maskinen for spy+++ Lenke til kommentar
Føss Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 du har ikke akkuratt drømme kortet heller da... hvilke spill spiller du?? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 rengjør kjøleribbene ! Må være varme Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Defragmentering, diskoppryddning, osv. Lenke til kommentar
levurax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hmm.. Har støvsugd pcen. Har nettopp formatert.. Den var ikke sånn som detta før.. Det begynte pluteslig å synke.. :S Ikke no skjer av seg selv.. så jeg skjønner ikke hva det er for no..! Veit det er ikke det beste grafikk kortet. Spill: Tibia (Ingen kommentar) Lenke til kommentar
Mysticaly Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 når du spiller så forsøk og få opp Taskmanager ved og trykke ctrl+alt+del , skjekk under prosesser ... se om det er noe som tar mye cpu/minne der, om det er det og det ikke er spillet eller en os task, drep processen forsøk og fortsette og spille og se om det hjelper. . Noe som faktisk er vanlig uten at folk vet er antivirus program som har permanent beskyttelse aktivert .. plutselig begynner spille og lagge når antivirus programmet søker igjenom en prosess. . Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kjørt ad-aware. Bruker å finne mye rart .... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jau men det kortet er vel verre en Gforce 2 og så det kan lønne seg å oppgradere skjermkort ja... Geforce Ti 4200 er et godt valg! bedre en Fx5200 Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Begynte det slik etter at du formatterte? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Å støvsuge Pcen kan være veldig dumt da støvsugeren og munnstykket i seg selv utvikler veldig mye statisk elektrisitet. Bruker selv trykkluft på boks og støvsuger langt unna datakomponentene, på denne måten får jeg ut støvet på en rask og effektiv måte. En tredje metode er å bruke q-tips og isopropanol + antistatisk lenke, tar en del tid men gud så pent det blir . Ps: Kan godt være du må legge inn Hk drivere, eller sjekke at alt ble innstalert som det skulle. Endret 23. juni 2004 av Malvado Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jau men det kortet er vel verre en Gforce 2 og så det kan lønne seg å oppgradere skjermkort ja...Geforce Ti 4200 er et godt valg! bedre en Fx5200 blir ikke tregere med tiden .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå