Gå til innhold

Roskilde 2004: Hvem skal?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i all verden skall det være godt for?, haddet det vært tg eller noe så haddet det jo vært kult. Hvem gidder å tenke på pc på Rotskildet?. Måtte bare spørre, skall du arangere noe?.

Merkelig post!

Evt litt morro å møte andre fra hardware..?

Selv skal jeg ikke, men om noen skal på Gatebiltreffet 9-11. Juli, kan vi "kose".. :)

Lenke til kommentar
Hva i all verden skall det være godt for?, haddet det vært tg eller noe så haddet det jo vært kult. Hvem gidder å tenke på pc på Rotskildet?. Måtte bare spørre, skall du arangere noe?.

Merkelig post!

Hahah, jeg tror han mente et treff der man snakker og spiser en pizza eller noe, ikke lane. ^_____^

Lenke til kommentar

Jeg skal på Quart! (kaster det inn her jeg.) Eller, skal bare en dag, men FOR en dag:

Guardians Of Time (NO)

The Cumshots (NO)

Dillinger Escape Plan (US)

Slipknot (US)

Å herre, som jeg gleder meg. Slipknot må vel være på "must-see"-lista. Et av de bandene som må oppleves før man havner i penalet.

Lenke til kommentar
Å herre, som jeg gleder meg. Slipknot må vel være på "must-see"-lista. Et av de bandene som må oppleves før man havner i penalet.

SlipKnot varma opp for Metallica i København. Den ene av de tre trommissene spilte trommer med hodet, han begynte å blø og faenskap. Det var _rått_.

Faen, jeg vil også se Cumshots! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...