Gå til innhold

Azureus plasserer seg til systemtray

Swafty

Anbefalte innlegg

Nå har jeg just installert Azureus. Et veldig bra program synes jeg.

Det er bare en liten ting, den går ned til systemtray (Ved siden av klokken, nede i høyre hjørne).

Og det synes jeg er litt irriterenes. Jeg prøvde og gå inn på options på programmet.

Og jeg huket av alt som hadde med systemtray og gjøre. Men allikevel så plasserer den seg selv ned til systemtray.

Noen som vet hvordan jeg gjør sånn at den ikke går ned til systemtray?

Kanskje et dumt spørsmål av meg, men dette er litt viktig for meg (Ikke spør hvorfor).

Takker for alle seriøse svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare gjemme den slik at den alltid er usynlig da?

Hva mener du? Gjemme den sånn at jeg må trykke på den "vis skjulte ikoner" knappen ved systemtray? Jeg vil ikke ha det sånn, jeg vil gjøre sånn at den ikke er noen plasser på systemtray.

Lenke til kommentar

ser ut som at du har XP. prøv dette å se om dette funker: Start->kjør->skriv msconfig->ok->oppstart. hak vekk det navnet du ikke vil ha i oppstarten. velg->ok->restart maskinen. da vil maskina restarte å du vil ikke få opp programmet i oppstarten iallefall.

Lenke til kommentar
ser ut som at du har XP. prøv dette å se om dette funker: Start->kjør->skriv msconfig->ok->oppstart. hak vekk det navnet du ikke vil ha i oppstarten. velg->ok->restart maskinen. da vil maskina restarte å du vil ikke få opp programmet i oppstarten iallefall.

Wil... Hvor godt leste du akkurat trådstarters innlegg? Han vil ikke at programmet skal vises i tray, ikke hindre det i å starte opp med Windows! :nei:

Overdox: Det ser ikke ut til at det er mulig å stille på det i Azureus. Kanskje du kan google på ett eller annet program som kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...