Foxtrot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg synes at forumet går tregere nå enn før dere byttet til den nye serveren. Vet dere grunnen til det? Jeg vet at dere måtte bytte tilbake til den gamle serveren men jeg synes at det gikk fortere før. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 QUOTE (Foxtrot @ 22/06/2004 : 18:59) Jeg synes at forumet går tregere nå enn før dere byttet til den nye serveren. Vet dere grunnen til det? Jeg vet at dere måtte bytte tilbake til den gamle serveren men jeg synes at det gikk fortere før. Er dog nok umulig det med mindre trafikken har økt, det skal ikke mer til en en del søk f.eks så går ting tregt. Vi flyttet aldri forumet, vi kopierte databasen og startet med å mate den inn i boks2, underveis i dette bare forsvant den så jobben ble aldri fullført. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Forumet har aldri vært tregere enn den siste uken. Helt forferdelig til tider. Tar opp til 40 sekund før jeg i det hele tatt klarer å koble meg opp mot siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg