Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Hvis dere ser her kan dere se at hvis man klikekr under der det står kjøpe/mer info så klikker man på navnet og da kommer man dirkete til mobilen på mpx sin side. Hvordan får man til det? Via tradedoubler mener jeg da. Slik at man tjener grunker Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Send en mail til [email protected] og spør dem... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) 1. du registrerer deg hos tradedoubler. 2. du finner produktet du vil reklamere for. 3. du må søke om å bli godkjent for å kunne reklamere. 4. a) du blir godkjent av annonsøren og kan reklamere på din side 4. b) du blir ikke godkjent og kan ikke reklamere. for at 4. a) skal intreffe må du gjerne ha en side med innhold av samme type som det du vil annonsere for. du må gjerne også ha en del besøkende. Endret 22. juni 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 ingen som vet her. Sendte en mail til de en dag men svart ikke før om 4-5 dager... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ingen som vet her. Sendte en mail til de en dag men svart ikke før om 4-5 dager... [teskje] forklarte i posten over hva som skal til. de du ser på den siden er en reklame og siden det reklameres på er godkjent at annonsøren. altså kan de reklamere. [/teskje] Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 1. du registrerer deg hos tradedoubler. 2. du finner produktet du vil reklamere for. 3. du må søke om å bli godkjent for å kunne reklamere. 4. a) du blir godkjent av annonsøren og kan reklamere på din side 4. b) du blir ikke godkjent og kan ikke reklamere. for at 4. a) skal intreffe må du gjerne ha en side med innhold av samme type som det du vil annonsere for. du må gjerne også ha en del besøkende. Jeg vet alt dette. Er medlem der og har vært det lenge. jeg spurte ikke om noe av dette som du ramsa opp men hvordan jeg kan linke direkte til et produkt via tradedoubler slik at jeg muligens kan tjene penger... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du tar vekk bildet og skriver inn tekst istedenfor. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Du tar vekk bildet og skriver inn tekst istedenfor. Det der går jo ikke da??? Tror ikke du kan det. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det der går jo ikke da??? Tror ikke du kan det. Bare bruk 1 spørsmålstegn i stedet for tre, så går det nok bra Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Bare bruk 1 spørsmålstegn i stedet for tre, så går det nok bra Kan du lage et exempel??? Skjønner det ikke jeg ? Endret 22. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Ironi er en fin ting. Edit: Gjerne i samband med total, unødvendig OT. Endret 22. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jaja. Men noen som kan slenge opp hvordan man skal gjøre det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Her er svaret: Bruk 'Lag din egen produktlink'-lenken nederst på hver affiliateprogram. Der putter du id'en din og programid'en og legger så lenke til produktet i en annen boks. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Her er svaret: Bruk 'Lag din egen produktlink'-lenken nederst på hver affiliateprogram. Der putter du id'en din og programid'en og legger så lenke til produktet i en annen boks. Endelig et fornuftig svar. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Det der går jo ikke da??? Tror ikke du kan det. Mener det var slik når jeg brukte tradedoubler, og prøvde derfor å hjelpe. Hyggelig å få frekt svar når du prøver å hjelpe. Endret 22. juni 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Mener det var slik når jeg brukte tradedoubler, og prøvde derfor å hjelpe. Hyggelig å få frekt svar når du prøver å hjelpe. Var ikke meningen å være frekk men svaret ditt var ikke til noen hjelp siden det var litt teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå