rar_mann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei.. Kjøpte min K700 på LEFDAL for 4995 igår og var innom SIBA og fikk pris på 4450 . Dro tilbake til LEFDAL og fikk PRISGARANTI! Lenke til kommentar
duda Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ehh....synd at du har blitt lurt da, siden telefonen koster 4000 uten abb på lefdal. Lenke til kommentar
Stabæk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Joda det er flere som har fått den på lager!!! sjekk www.mobilland.no der har de den på lager.. 1-3 dagers leverings tid! jg angrer på at jg bestilte på siba! for noen treiginger som ikke holder det de lover! arghh! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg gjorde det! Grr.... MenneH........... ikke ripp opp i det jævlig surt... Lenke til kommentar
duda Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 nå har jeg fått vite at nettbutikkene kanskje får den inn 1 juli. det var egentlig den datoen telefonen skulle ut i butikkene. men så har det seg sånn at noen kjeder har fått dem tidligere, og siden kjedene bestiller helt klart flere telefoner enn nett butikkene, så er de først i mølla, så er det nettbutikkenes sin tur. så 1 juli kan vi håpe at nettbutikkene får inn k700. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Joda det er flere som har fått den på lager!!! sjekk www.mobilland.no der har de den på lager.. Det er uinteresant å binde seg til et abonnement.......... Hvorfor i H****** må man kjøpe den med abo! Grr Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Men har ikke Lefdal prisgaranti da? Så ta med en utskrift over en nettbutikk som har tlf billigere så får du igjen 150% av mellomlegget... det tror jg bare desverre er på "vanlig"butikker,ikke nettbutikker...synd,men sant-hvis ikke hadde jo lefdal punget ut penger hele tiden og ikke inn-nettet er jo alltid billigst.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du får den uten abb også her, men hvorfor står det låst til NetCom i 12 mnd når det står uten abbo? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei.. Kjøpte min K700 på LEFDAL for 4995 igår og var innom SIBA og fikk pris på 4450 . Dro tilbake til LEFDAL og fikk PRISGARANTI! Jeg var inom Lefdal, der de var utsolgt. men kostet 2695 med mitt abb, så gikk jeg inn til Elkjøp der den kostet 2999 å fikk pden til 2695 digger elkjøp på grunn av den "regelen" at hvis du finner samme produkt i en annen butikk som er billigere så får du den får den prisen... så hadde jeg VEEEELDIG flaks.. det var den siste de hadde igjen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du får den uten abb også her, men hvorfor står det låst til NetCom i 12 mnd når det står uten abbo? Fordi mobilland visstnok har fått inn et rart parti med mobiltelefoner. Dette er under undersøking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå