ZeBuLoN@☂ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som kan anbefale 2 stk bra bord høyttalere til en billig penge, maks 500 kr? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ville anbefalt deg å satse på et 2.1 anlegg, altså 2 satelitthøyttalere + en liten sub. til 500 får du f.eks dette men visst du ikke er interessert i sub har jeg ikke mye å anbefale desverre.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) ville anbefalt deg å satse på et 2.1 anlegg, altså 2 satelitthøyttalere + en liten sub. til 500 får du f.eks dette men visst du ikke er interessert i sub har jeg ikke mye å anbefale desverre.. Det så bra ut. Kanskje jeg heller skulle bestilt det enn dette (koster vanligvis 450-500kr), men gjort er gjort. Det jeg har bestilt er visst veldig bra i forhold til pris... I noen tester slår den ut anlegg som koster mer enn dobbelt så mye, og den har blitt testet helt opp i 97 dB uten å skurre... EDIT: Se bort ifra spesifikasjonene på Komplett, tror de er feil. Det er ihvertfall mer watt så vidt jeg vet. Endret 25. juni 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 For 400 får du Surround hos PS Data http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details På tilbud denne uken tror jeg så kjøp kjapt! Siden PCen er ny så pleier den å ha flerkanals lydkort integrert. (Om ikke bedre PCI følger med) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Creative 2.1, på Komplett.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå