Zeorsd Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette har vel vært oppe før...? Jeg er uansett nysgjerrig på dette. Jeg har ikke noe sterkt behov av å bytte nick, selv om jeg ville gjort hvis det var enklere. Leser også i annoneseringen hvordan man skal gjøre det. Men dere sier det er mye arbeid for dere... greit nok, men hvorfor ikke legge inn en funksjon som gjør det mulig å skifte nick, like lett som passord og epost. Jeg skjønner ikke helt problemet med å innføre dette. Jeg ser for meg at man feks. kan ha en granse for antallnickbytter, og en liste over alle nick man har hatt i profilen, slik at andre kan kjenne deg igjen. Et problem er vel feks. at folk ikke tenker så mye gjennom ting når man registrerer seg. Det er jo så mange registreringer på nettet nå, og man vet ikke hvilke som man kommer yil å bruke. Det er jo også slik at man "vokser i fra" nicket sitt. Er det noe jeg ikke tenker på må dere gjerne si ifra. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvis alle bare skulle bytet nick i hytt og pine ville det blitt enorm forvirring over hvem som var hvem, uansett hva vi gjør. Jeg regner med at det iallefall er en av grunnene. Endret 22. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 QUOTE (Blib @ 22/06/2004 : 18:48) Hvis alle bare skulle bytet nick i hytt og pine ville det blitt enorm forvirring over hvem som var hvem, uansett hva vi gjør. Jeg regner med at det iallefall er en av grunnene. enig på den.. men er det i det hele tatt noen mulighet får å bytte nick i dag? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, det står forklart her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Vel vel, hvorfor holde styr på hvem som er hvem....? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Folk kjenne kvarandre her, ikkje berre som eit nick, og da er det lett å gjenkjenne dei ved å ha samme nick. Eg skjønar at du vil bytte forresten Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 QUOTE (Natrium @ 22/06/2004 : 22:26) enig på den.. Jeg også! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) QUOTE (Blib @ 22/06/2004 : 18:48) Hvis alle bare skulle bytet nick i hytt og pine ville det blitt enorm forvirring over hvem som var hvem, uansett hva vi gjør. Jeg regner med at det iallefall er en av grunnene. //kverulant vil det? Vet at det hadde blitt problemer dersom folk ville byttet nick i ett kjør, men vil folk det ? Eksempel: www.sogamed.com . Folk kan bytte nick så mye de vil, men gjør de? Ser ikke at det er et problem på sogamed, og de har flere medlemmer enn hw. Men det er kanskje ikke verdt å prøve, er ikke mitt største ønske på forumet at det skal bli mulig. Bare for å ha sagt det/ se det fra en annen side Endret 23. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Saken har blitt diskutert frem og tilbake flere ganger og konklusjonen blir den samme uansett man trenger _IKKE_ å bytte nick hele tiden og dermed er det ikke vits Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Synes det er en bra holdning fra forumadministrasjonens side og ikke la folk bytte kallenavn i hytt og pine. Greit å kunne gjenkjenne folk som har skrevet poster. Kanskje det hadde vært en idè å skrive en liten notis ved siden av kallenavnvalget ved registrering: "Vi gjør oppmerksom på at du ikke kan skifte kallenavn senere. Velg derfor med omhu". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg