risto Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har blitt forespeilet maskin som gave men de som skal gi gaven trengerlitt detaljer. Jeg har derfor ikke budsjett. men som dere sikkert ser så forsøker jeg å ribbe den litt. Jeg ønsker noe i denne dur, men ikke heng dere opp i detaljene om man kan få tilsvarende ytelse og redusere pris. hk Albatron K8X800 Pro II cpu AMD Athlon 64 3000+ gk ATI Radeon 9800 Pro-brikken disk (drenger ikke kjempe disk om det er noe å spare her) minne (ønsker flere annbefalinger) rimelig kabinett nødvendig kjøling. Det blir spillemaskin. Om det er noe jeg har "glemt" så ta det med. Er dette noe jeg vil nyte? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Har du en sånn cirka maks pris du vil bruke på dette? I denne posten er det allerede en del forslag på liknende system.http://forum.overklokking.no/index.php?sho...l=amd+64+system Personlig synes jeg oppsettet til smeboe er bra. Edit: Har du skjerm, tastatur/mus, skriver osv. Endret 22. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du en sånn cirka maks pris du vil bruke på dette? I denne posten er det allerede en del forslag på liknende system.http://forum.overklokking.no/index.php?sho...l=amd+64+system Personlig synes jeg oppsettet til smeboe er bra. Edit: Har du skjerm, tastatur/mus, skriver osv. vel, takk!! Men han hinter jo litt til om han kan spare penger noen steder, og da er vel det oppsettet litt for ambisiøst... Lenke til kommentar
risto Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Liker jo det jeg her ser, Men det er nok noe mer en det jeg kan regne med. Om jeg tenker "snarlige" oppgraderinger (moen månter) hvor skal jeg da begynne å rakke ned hen? og hva skal jeg da erstatte det med? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) kjøp et AopenH600B kabbis til 700 omtrent, veldig bra! EDIT: Leif Endret 23. juni 2004 av LgitechDInovo Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Du sparer jo mye ved å velge en 32 bits amd prosessor istedet for en 64 bits. Ytelsen er jo ikke så ekstremt forskjellig ennå, men det kan jo snu når det kommer 64 bits os. Endret 23. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
risto Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 cpu'en er det jeg er minst keen på å gå ned på. da er det berdre å skaffe møkka ram og møkka disk. andre sorslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå