Amriden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Stemmer det. Er 256 innebygd på HK. Så maks er 768 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Stemmer det. Er 256 innebygd på HK. Så maks er 768 skal den ha SO-Dimm? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Stemmer det. Er 256 innebygd på HK. Så maks er 768 skal den ha SO-Dimm? Den skal ha noe som heter Micro DIMM. se under tilbehør. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 det var det jeg tenkte meg, ja. finner ikke helt oversikten i prisguiden, så noen som vet hvor man får 512mb til best pris? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 det var det jeg tenkte meg, ja. finner ikke helt oversikten i prisguiden, så noen som vet hvor man får 512mb til best pris? trtor psdata har grei pris på minnet... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 De er iallefall sykt mye billigere enn H. Ødergaard & Co My Webpage Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 samme med PC1.. MDIMM-333-256Micro DIMM DDR 333MHz PC2700 256MB746,- MDIMM-333-512Micro DIMM DDR 333MHz PC2700 512MB1795,- men de setter inn gratis.. hah Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen her som har en oversikt over hvilke CPU som er støttet av denne maskinen? Noen linker eller noe.? Har søkt en del på nettet nå uten særlig hell. Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen her som har en oversikt over hvilke CPU som er støttet av denne maskinen? Noen linker eller noe.? Har søkt en del på nettet nå uten særlig hell. Lurer på det samme! Sjekk posten min fra 25/01/2005 : 15:16 i denne tråden:Intel Pentium M ULV, i "løs vekt"?. Lenke til kommentar
pigalom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vifta mi bråker plutselig usedvanlig mye mindre. Glemte å skru av maskinen(S5 p-m) i går før jeg la den ned i veska. Den har da ligget og kokt noen timer uten å få orntlig kjøling. Da jeg tok den opp var den glovarm og batteriet tomt. Var redd for at jeg hadde brent laptopen, men alt fungerte greit, bortsett fra vifta som nå plutselig starter sjeldnere+ at den har endret lyd. Er mer en blåselyd enn lyden av noe som sviver, mye mindre sjenerende lyd. Temperaturen er ikke høyere enn vanlig, men ser at det går raskere for vifta å kjøle ned. Syns jo egentlig dette var litt bra, men lurer på om jeg har ødelagt noe inni maskinen. Noen som vet/har noen komentarer? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Vifta mi bråker plutselig usedvanlig mye mindre. Glemte å skru av maskinen(S5 p-m) i går før jeg la den ned i veska. Den har da ligget og kokt noen timer uten å få orntlig kjøling. Da jeg tok den opp var den glovarm og batteriet tomt. Var redd for at jeg hadde brent laptopen, men alt fungerte greit, bortsett fra vifta som nå plutselig starter sjeldnere+ at den har endret lyd. Er mer en blåselyd enn lyden av noe som sviver, mye mindre sjenerende lyd. Temperaturen er ikke høyere enn vanlig, men ser at det går raskere for vifta å kjøle ned. Syns jo egentlig dette var litt bra, men lurer på om jeg har ødelagt noe inni maskinen. Noen som vet/har noen komentarer? heh.. høres jo bra ut.. men jeg tror ikke jeg skal prøve på det du har jo kanksje smeltet noe som gnisset i hverandre? Endret 5. februar 2005 av Zamoht Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel det skal være svært varmt for at PC'en din skal bli ødelagt. Min kan kjøre fint med 70 grader CPU temp. Så med mindre du ikke så forskjell på vesken din og en stekeovn, så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei veit denne posten er uoversiktlig nok ifra før, men siden jeg har pratet om dette tidligere her prøver jeg igjen... Prøvd å få til tv ut på asus S5'en min men får det ikke til. Siste forsøk gjorde jeg med en slik jeg har kjøpt på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110302&cks=SER hva kan jeg gjøre feil? Lenke til kommentar
hox Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvilke drivere bruker dere til wlanet? Føler jeg har litt dårlig dekning i forhold til mange andre bærbare i forelesning! Evt. link til driverene dere bruker? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei veit denne posten er uoversiktlig nok ifra før, men siden jeg har pratet om dette tidligere her prøver jeg igjen... Prøvd å få til tv ut på asus S5'en min men får det ikke til. Siste forsøk gjorde jeg med en slik jeg har kjøpt på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110302&cks=SER hva kan jeg gjøre feil? Den der har jo for så vidt ikke noe med maskina å gjøre, den tar jo bare et standard vga-signal, så da er det nok oppsettet det er noe galt med. Har du lest i manualen hvilke signal den takler, oppdateringsfrekvens osv. ? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har en standard S5200N, og har noen spørsmål: RAM-oppgradering Har fått tilbud om en 512 Mb brikke til 1700 kr, evt 1200 kr dersom jeg leverer min nåværende 256 Mb brikke. Har sjøl ikke peiling, men er dette en bra pris? Blåtann Er litt lei av den eksterne blåtann-adapteren (USB) som stikker ut, og lurer i den forbindelse på en sak: Går det an å ettermontere en intern blåtann-sak inne i selve PC-en? Hva vil det i så fall koste? På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hei veit denne posten er uoversiktlig nok ifra før, men siden jeg har pratet om dette tidligere her prøver jeg igjen... Prøvd å få til tv ut på asus S5'en min men får det ikke til. Siste forsøk gjorde jeg med en slik jeg har kjøpt på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110302&cks=SER hva kan jeg gjøre feil? Denne må du nok ta i "skjermkort tvkort" kategorien.. Vi kan nok ikke hjelpe deg med den her.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Har en standard S5200N, og har noen spørsmål: RAM-oppgradering Har fått tilbud om en 512 Mb brikke til 1700 kr, evt 1200 kr dersom jeg leverer min nåværende 256 Mb brikke. Har sjøl ikke peiling, men er dette en bra pris? Blåtann Er litt lei av den eksterne blåtann-adapteren (USB) som stikker ut, og lurer i den forbindelse på en sak: Går det an å ettermontere en intern blåtann-sak inne i selve PC-en? Hva vil det i så fall koste? På forhånd tusen takk for svar! http://www.psdata.no/ps.asp?it=110716&mlevel=090200 Se prisen på den og bedøm dette selv Tror nok ikke det er mulig med innebygd blåtann, men jeg mener det finnes noen blåtann enheter med MMC/SD interface.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har en standard S5200N, og har noen spørsmål: RAM-oppgradering Har fått tilbud om en 512 Mb brikke til 1700 kr, evt 1200 kr dersom jeg leverer min nåværende 256 Mb brikke. Har sjøl ikke peiling, men er dette en bra pris? Har du 256 eller 512 fra før? trodde 256mb ram var integrert, altså ikke uttagbart. Prisen var kanskje litt drøy. PS har 512mb til denne maskina til 1000-lappen. Ubekreftet lagerstatus, men ca. 12.feb i følge mail. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hmmm... Tror det blir PSData i stedet, ja. Er det mange forskjellige brikker som passer i Asusen? Ser at PS har "Apacer 512MB PC-333 Micro DIMM FBGA". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå