torsk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvem bråker egentlig mest. Celeronen eller Centrionen ? Vanskelig å si. Jeg har jo bare prøvd celeron-maskinen, men jeg synes den er temlig stille. Jeg har drevet med heftigeopperasjoner, og vifta har aldri bråka mer enn at det ikke er sjenerende. Vandligvis går ikke vifta i det hele tatt. Lenke til kommentar
clown Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvem bråker egentlig mest. Celeronen eller Centrionen ? Vanskelig å si. Jeg har jo bare prøvd celeron-maskinen, men jeg synes den er temlig stille. Jeg har drevet med heftigeopperasjoner, og vifta har aldri bråka mer enn at det ikke er sjenerende. Vandligvis går ikke vifta i det hele tatt. Ok.. Var litt redd om det kunne bli irriternde for andre mennesker i klasserommet / lesesalen om den bråket noe mye Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ok.. Var litt redd om det kunne bli irriternde for andre mennesker i klasserommet / lesesalen om den bråket noe mye Nei, hvis du leser hele tråden ser du at denne maskinen har blitt brukt til nettop dette uten å sjenere noen Lenke til kommentar
pigalom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kan noen tipse meg om hva som er de riktige driverne til min Asus S5? Ser at det ligger endel drivere på Asus sine sider. Her har de driver for Asus Wlan er denne riktig? Har tidligere lastet ned driver for mitt trådløse nettverkskort Intel pro Wireless 2200BG fra Intel sine sider men denne ble det bare kluss med. Bruker nå driveren som fulgte med når jeg kjøpte maskinen i fjor august. Kan de som har oppdatert div. drivere som fungerer fortelle meg hva som er de riktige? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Kan noen tipse meg om hva som er de riktige driverne til min Asus S5? Ser at det ligger endel drivere på Asus sine sider. Her har de driver for Asus Wlan er denne riktig? Har tidligere lastet ned driver for mitt trådløse nettverkskort Intel pro Wireless 2200BG fra Intel sine sider men denne ble det bare kluss med. Bruker nå driveren som fulgte med når jeg kjøpte maskinen i fjor august. Kan de som har oppdatert div. drivere som fungerer fortelle meg hva som er de riktige? Dersom du har lastet ned intels nyeste 2200BG drivere, har du nok lastet ned riktig. Jeg bruker disse selv og de fungerer bra. Du kan jo se i downloadsseksjonen på asus sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Kan noen ta noen bilder av PCn ved siden av noen ting med kjent størrelse (CD-cover, mobiler, osv) med PCn i både lukket og åpen tilstand? Bare et bilde av en laptop sier egentlig ingenting om reell størrelse! EDIT: Noen som vet om noen selger denne brukt noe sted? (Jada, har kikket rundt selv:P) Endret 12. januar 2005 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Kan noen ta noen bilder av PCn ved siden av noen ting med kjent størrelse (CD-cover, mobiler, osv) med PCn i både lukket og åpen tilstand? Bare et bilde av en laptop sier egentlig ingenting om reell størrelse! EDIT: Noen som vet om noen selger denne brukt noe sted? (Jada, har kikket rundt selv:P) Ta en kikk på denne siden: http://www.freundt.org/s5200n/. Der skulle du få en riktig inntrykk av hvor liten denne maskinen egentlig er! EDIT: Tok et bilde av maskinen sammen med en linjal og en lypsyl så ser du størrelsen. Tykkelse o.l. kan du bedømme utfra linken over - har dessverre ikke tid til å ta flere bilder! Endret 12. januar 2005 av Gophy Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Legger ved et bilde selv jeg.. Skal prøve å ta litt flere.. http://home.no.net/thni/images/100_2687.JPG http://home.no.net/thni/images/100_2695.JPG Dere kan forsåvidt browse alle bildene på... Ligger en del der nå, men jeg må bare beklage for uskarpe bilder, kameraet mitt begynner å ta kvelden nå. Og nei, jeg gidder ikke minske dem.. Explorer har autozoom av bilder og opera har manuell zoom av websider.. bruk disse http://home.no.net/thni/images/ Endret 12. januar 2005 av Zamoht Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det følger forresten med et annet type etui med maskinene som blir sendt ut nå, det er i glatt nylon med magnetlås. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Begynner å bli meget interessert i denne tassen! Takker for bildene Akkurat det jeg trengte! Har stresset i flere timer her med å finne PCn brukt en eller annen vei. Han ene som selger på bruktmarked.no (hw's) har jo en død pixel og skal ha 10000kr for den. Noe stivt. Det er vel ikke mulig å fikse døde pixler uten å bytte skjerm? Noen som vet hvor mye det koster isåfall? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bla bla... Er nok ikke mulig å fikse en død pixel uten å bytte skjermen og dette koster penger, mange penger. Er jo mulig at du er så heldig at pixelen lar seg masere vekk da. Syns de ikke 10 000 var galt for en slik maskin derssom den har kun en død pixel. Er jo et greit avslag det Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 10 000 er ikke galt for maskinen med en død pixel.. Du må huske at du ikke har noen garanti for at ikke får døde pixler når du kjøper ny maskin heller.. Lenke til kommentar
clown Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bla bla... Er nok ikke mulig å fikse en død pixel uten å bytte skjermen og dette koster penger, mange penger. Er jo mulig at du er så heldig at pixelen lar seg masere vekk da. Syns de ikke 10 000 var galt for en slik maskin derssom den har kun en død pixel. Er jo et greit avslag det 10 tusen for den maskinen er brutalt! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fikk litt problemer her en dag jeg tok opp maskinen fra sekken (har den i det trekket som fulgte med). To av gummiknottene var fallt av. Fant de igjen i sekken og prøvde å lime de, men nå har de falt av igjen og er long gone . Hvor skal jeg henvende meg for å få tilsendt nye? Er det AD.no som har tatt over min garanti? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er uansett de som tar inn disse maskinene til landet. Tviler starkt på at dette er noe du hadde fått kjørt på garanti uansett. Men ta kontakt med de å hør der. På min kvitering så står faktisk ikke Quad nevnt i det heletatt. Kun H Ødegaard. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det noen som vet om man får med alt tilbehøret om man kjøper den på PS Data også? Har sett det har vært spurt her tidligere, men har ikke funnet igjen svaret. Evt hva slags tilbehør er det med der? Noe av det som gjør denne pakken så genial er jo ikke bare pcen, men også usb-nøkkelen og det ekstra batteriet (m.m.). Lenke til kommentar
clown Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det noen som vet om man får med alt tilbehøret om man kjøper den på PS Data også? Har sett det har vært spurt her tidligere, men har ikke funnet igjen svaret. Evt hva slags tilbehør er det med der? Noe av det som gjør denne pakken så genial er jo ikke bare pcen, men også usb-nøkkelen og det ekstra batteriet (m.m.). Slik jeg har forstått det er det kun ad.no som har den bundelen. De gir også bra student-tilbud. Jeg kjøpte celeronmodellen, men den ser ut til å være oppgradert til 1500mhz (1400mhz var opplyst) Eneste som jeg irritere meg littt over er at det ikke er scrollbuttons på den. Er irriterende å måtte bruke mouspadden til å scrolle Til dere som har denne maskinen. På skolen ønsker jeg å bruke den med mest mullig batterikapasitet, og har derfor mountet det store batteriet på den. Men det jeg er litt redd for er om wlan drikker sucker ut batterikapasiteten veldig kjapt ? Er der en fysisk måte å evnt slå den av på ? Igjen takk... Innstallerte firefox nettopp. To ting irriterte sinnsykt... 1. Den var på NORSK språk og 2. Den fordømte halvfeite grå linjen som ligger under knappene ( skal være sonnein fast-link ting, men får ikke til å fjerne den) Er jo bare 12 tommer skjerm, trenger meste plassen til websiden Hvis noen har tips kom med det. Takk... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Eneste som jeg irritere meg littt over er at det ikke er scrollbuttons på den. Er irriterende å måtte bruke mouspadden til å scrolle Jeg bruker piltastene veldig mye... Til dere som har denne maskinen. På skolen ønsker jeg å bruke den med mest mullig batterikapasitet, og har derfor mountet det store batteriet på den. Men det jeg er litt redd for er om wlan drikker sucker ut batterikapasiteten veldig kjapt ? Fn+F2 Endret 19. januar 2005 av Zamoht Lenke til kommentar
clown Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eneste som jeg irritere meg littt over er at det ikke er scrollbuttons på den. Er irriterende å måtte bruke mouspadden til å scrolle Jeg bruker piltastene veldig mye... Til dere som har denne maskinen. På skolen ønsker jeg å bruke den med mest mullig batterikapasitet, og har derfor mountet det store batteriet på den. Men det jeg er litt redd for er om wlan drikker sucker ut batterikapasiteten veldig kjapt ? Fn+F2 THanx! SYntes du ser barskere ut med den nye avataren din Zamoth Ikke babyface lenger *ler* Jaja... da var det bare den feite teite grå toolbaren som skal fjernes fra firefox (den som ligger rett under der du skriver webadresse) Noen som har testa ut batterilevetiden med wlan på? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) THanx! SYntes du ser barskere ut med den nye avataren din Zamoth Ikke babyface lenger *ler* Jaja... da var det bare den feite teite grå toolbaren som skal fjernes fra firefox (den som ligger rett under der du skriver webadresse) Noen som har testa ut batterilevetiden med wlan på? Er vel ikke verre enn å velge Vis -> Velge det øverste i den ned-trekk-menyen (er engelsk Firefox her), og trykke på Bokmerke-greia for å fjerne "krysset"? Mvh ponke Edit: Det var: Vis -> Verktøylinjer -> Verktøylinje for bokmerker Endret 19. januar 2005 av ponke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå