Saftis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Vifta skrur seg på ved 50 grader om man velger aktiv kjøling og 105 (!!!) grader om man setter den på passiv. Når vifta kommer på så støyer den litt. Mindre enn den bærbare 166mhz som ligger ved siden av, men mer enn min gamle CL50. Hm, da kan man jo faktisk lage speilegg på maskinen i morgenforelesningen. Uante muligheter !!! Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du skal ha en ipod i tillegg så får du tilbake 1600 kroner hvis du kjøper den sammen med en ibook... Ja jeg så det nå jeg også. Med personlig laserinnskrevet "signatur" på ipoden.. Ganske fancy. Fikk lyst på det nå ja.. Må tenke. Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Da har jeg bestillt to stk ASUS fra Quad.no - det er så langt ingen andre som har greid å holde prisene til Quad. Men det blir en god stund å vente før "neste lass" med maskiner kommer til landet. Ifg. Geir er det forventet ny levering rundt 10 september... Jeg fikk også vite at S5609N (1,3 Celeron-m) utgaven har onboard 256mb ram, og to ledige slots. Greit å vite for dem som vurderer å oppgradere til 512mb ram, men er redd for fremtidige oppgraderingsmuligheter... Så da er det bare å vente Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan vi lage en poll over folk som har fått døde pixel eller ikke, og problemer med vifte eller ikke? så vi får en liten oversikt over hvor mange som har problemer? (om det er vanlig lissom)? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) God idé, vi kan spørre Simen1 kanskje, han er jo selv student. edit: har spurt han Endret 30. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Okay da var pollene ute. Hva synes du om støynivået på Asus Notebook S5200N/S5600N ? HAr du fått døde pixler på Asus Notebook S5200N/S5600N ? Har noen fått ASUS Live Update til å fungere i windows? Her bare kobler den seg til serveren, så skjer det ingenting .... Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 er en som fortalte meg at man kunne endre kjølingen ved: /proc/acpi/thermal_zone/THRM/cooling_mode noen som vet hvordan man gjør dette i windowS? mvh peder Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 power4gear: til dere som har fått asusen: får dere power4gear til å virke? jeg har installert det fra driver-cd'en som fulgte med, men når jeg kjører kommer det en feilmelding med noe sånt som: "program must close" ellerno. så jeg avinstallerte det. noen som har fått det til å virke? (jeg har celly-versjonen..) veldig fornøyd btw Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Okay da var pollene ute. Hva synes du om støynivået på Asus Notebook S5200N/S5600N ? HAr du fått døde pixler på Asus Notebook S5200N/S5600N ? Har noen fått ASUS Live Update til å fungere i windows? Her bare kobler den seg til serveren, så skjer det ingenting .... live update kobler til og laster ned modem drivere (har ikke installert disse). Men den vil ikke installere dem tydligvis. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Mezzy: Det ble ikke noe av tilbudet du fikk fra PC1 likevel? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 student tilbudet til Quad, hvor gammel er en student, eg går Vk1, blir det regnet som en student? Egentlig ikke, men noen som vet hva Quad selv regner som en student, noen som går vk1, el. og har fått student rabatten? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 student tilbudet til Quad, hvor gammel er en student, eg går Vk1, blir det regnet som en student?Egentlig ikke, men noen som vet hva Quad selv regner som en student, noen som går vk1, el. og har fått student rabatten? Det må vel gå som student vil jeg tro...bare send en kopi skolekortet ditt du så går det nok fint- Lenke til kommentar
taulen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Høres bra ut Får ta å sende en mail til Quad først for å høre tenker jeg Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Det er tirsdag og prisene hos quad er de samme som før helga... de får vel nesten takke pc1 for økt omsetning, slik som de skremte oss til å kjøpe Endret 31. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
FrigginNoobie Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det er tirsdag og prisene hos quad er de samme som før helga... de får vel nesten takke pc1 for økt omsetning, slik om de skremte oss til å kjøpe Evt. kommende svikt i omsetning hos PC1 kan vel også PC1 takkes for! -Liker ikke å bli forsøkt lurt... Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 power4gear: til dere som har fått asusen: får dere power4gear til å virke? jeg har installert det fra driver-cd'en som fulgte med, men når jeg kjører kommer det en feilmelding med noe sånt som: "program must close" ellerno. så jeg avinstallerte det. noen som har fått det til å virke? (jeg har celly-versjonen..) veldig fornøyd btw du må legge inn ATKACPI driveren før det fungerer, måtte i hvert fall jeg:) Lenke til kommentar
FrigginNoobie Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) (jeg har celly-versjonen..) veldig fornøyd btw 1) Hvordan synes du ytelsen er? (Har du oppgradert RAM forresten?) 2) Hvor lenge varer batteriet? (her er batteritest) Jeg vurderer sterkt å gå for celeron-versjonen. Ser på poll'en at ingen synes den bråker. Da er det kun ytelsen (og evt betydelig lavere batterilevetid) som taler mot celeron. Endret 31. august 2004 av FrigginNoobie Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jeg bestillte følgende fra Quad.no: ASUS 256 Mb DDR RAM S5609N-BP S5626N-BP WL-500G Tilsammen 26107,- inkl. hos Quad. Tilbudet hos PC1 var på 29099,04 inkl. Differansen er ganske nøyaktig 2992,04,-. Så naturlig nok ble det ikke noe av tilbudet fra PC1! EDIT: Ser på ordrebekreftelsen fra Quad at summen blir 25 939,56. Altså hele 3159,- i differanse. (før frakt, riktignok). Endret 31. august 2004 av Mezzy Lenke til kommentar
ameistad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som har fått fn tastene til å virke i windows? Er det noen driver man må legge inn for å få de til å funke? Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som har fått fn tastene til å virke i windows?Er det noen driver man må legge inn for å få de til å funke? ja, mine begynte å virke etter at jeg hadde lagt inn en del av driverne på den medfølgende ASUS-cd'en. men husker ikke hvilke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå