Saftis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hm.. aldri lett å finne beste tidspunkt å kjøpe på! http://barbara.no/art.php?artikkelid=9382 I tillegg har Intel valgt å gi Celeron-M en solid oppgradering ved å doble cachen til 1MB. Denne modellen, Celeron-M 360, vil være klokket til 1,4GHz. Hvis prisen blir riktig kan nok denne virkelig skyte fart på budsjettmarkedet. Inntroduksjon av nye toppmodeller vil også skyve prisen nedover for de andre i serien, noe vi forbrukere setter stor pris på. Kjøpe nå, eller vente til oktober og få dobbel cache og 100 MHz ekstra Er det denne den leveres med da tror dere eller den med 512 cache? Nå er den uansett bestilt. Var på Quad igjen i dag, og så påM5'en. Strøken maskin det og. Særlig museknappene er strøkne på den! Men valgte alikevel å vente til mandag på celerom m og s5 Fikk den levert uten XP med dobbelt minne instaler, 11472,- Det er et VELDIG godt tilbud, altså. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hvor kjøper du det? Netshop eller IT24. Se forrige side i denne tråden. :-) Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hvor kjøper du det? Netshop eller IT24. Se forrige side i denne tråden. :-) Hehe ja, glemte å si at jeg var innom de to stedene uten hell. Men fant det på netshop nå. Gikk vel litt fort i svingene Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har en stasjonær hjemme, så den bærbare skal kun brukes til på skolen og kanskje litt på sofaen/senga avogtil. Hvordan er det forresten med forsikring og garanti på bærbare? Gjelder innbo-forsikringen hvis den blir stjålet og kan man bruke garantien hvis man mister den i bakken e.l.? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Har en stasjonær hjemme, så den bærbare skal kun brukes til på skolen og kanskje litt på sofaen/senga avogtil. Hvordan er det forresten med forsikring og garanti på bærbare? Gjelder innbo-forsikringen hvis den blir stjålet og kan man bruke garantien hvis man mister den i bakken e.l.? Forsikring osv, burde kanskje taes opp i en annen tråd, denne tråden er uoversiktlig nok som den er nå. Du vil nok få flere svar også dersom du lager en ny tråd om dette emnet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Må si meg veldig fornøyd med maskinen så langt. Den har faktisk overgått forventnignene mine på nesten alle punkter. Har for øyeblikket Celeron 1,3 versjonen med 256MB ram. På mandag skal jeg sette inn 256MB til og en 1,5 ghz Pentium-M. Når maskinen i tillegg klarer å kjøre Fifa 2005 og Trackmania helt fint, kan jeg bare smile. Det hadde jeg faktisk ikke regnet med at skulle gå. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er vel egentlig overbevist om at denne maskina hadde vært et godt kjøp, men kundeservice og support er også viktig, noe som det ser ut som om quad ikke har i det hele tatt. Det blir kanskje heller multicom sin G553 D1600 maskin som er litt kraftigere, men litt større og multicom er jo kjent for kundeservide. 2,5kg burde gå helt greit når størsteparten av reiseveien består av t-bane. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er vel egentlig overbevist om at denne maskina hadde vært et godt kjøp, men kundeservice og support er også viktig, noe som det ser ut som om quad ikke har i det hele tatt. Det blir kanskje heller multicom sin G553 D1600 maskin som er litt kraftigere, men litt større og multicom er jo kjent for kundeservide. 2,5kg burde gå helt greit når størsteparten av reiseveien består av t-bane. PS Data selger jo også disse maskinene. De har vel rykte for god kundeservice. Når det gjelder Quad så yter de meget god kundeservice så fort man ringer dem. Mail svarer de skjeldent på. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Såvidt jeg vet, så har psdata kun pentium-m modellen inne og den koster ca. 14,5k. Dessuten burde man nesten kunne kreve skikkelig kundeservice selvom man ikke ringer dem! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er klart at man burde forvente god kundeservice pr mail også. Men bortsett fra det faktum at de ikke svarer på mail og har leveringsproblemer (noe som ikke er Quad sin skyld) Så har vel alle her væert fornøyde med servicen de har gitt. Lenke til kommentar
ChrisX Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jaja, nå har jeg hatt S5'n i snart en uke, og jeg må si at Asus her har gjort en skikkelig bra jobb! Blir mer og mer imponert hver dag som går! Man kan nesten ikke høre at den jobber, lett som en fjær og temmelig rask. Det var dette jeg var mest bekymret for, men nå har jeg fylt 2/3 av hardisken, og jeg merker så og si ingen ting fra da bare XP var installert. Fikk dem riktig nok til å hive inn 256 ram xtra, så jeg vet ikke hvordan den fungerer uten denne oppgraderingen. Til dere som vurderer dette smykket: det er ikke en vurderingssak engang! Her er det bare å gi full pupp! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Må si meg helt enig, ChrisX. Jeg har bare 256MB i min, og det går litt tregt til tider, så jeg vil anbefale alle å gå for 256MB ekstra først som sist. Heldigvis får jeg mer ram (og andre ting) i morgen, som jeg allerede har vært inne på. Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så er det snart mandag igjen. 11.10 med andre ord og antatt leveringstid på nytt. Lurer på om det går bra å håpe på at Quad endelig får asus'en (p mobile ikke cely) som ble bestilt for over en måned siden.... (4.9) Eller om en må vente enda noen uker... Olds69 Lei av å vente. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) De som har bestilt for lenge siden får sin P-m i morgen, (lars på HOCO/Quad) For sent for meg å få en siden alle er solgt alt. Måtte ta til takke med en Celly. Den kommer dog nå på 1,4 isteden for 1,3 som står på sidene så håper den er fin til mitt bruk.De håpet å begynne å sende ut allerede i morgen, og jeg som bor i oslo kan etter all sansynlighet henten den i morgen ettermiddag eller tidlig tirsdag morgen Endret 10. oktober 2004 av karlfr Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Just for the record: Jeg setter fem spenn på at de i all sin iver glemmer å utføre de ekstratingene jeg ba de om, og som står i ordreteksten Skal komme tilbake med fasit når jeg har mottatt maskina. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Da var maskinene inne på Quad fikk jeg beskjed om. Kunne desverre ikke hente den enda da jeg bl.a skulle sett inn litt ekstra minne, men hørtes ut som om ting skulle skje i løpet av dagen. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Når maskinen i tillegg klarer å kjøre Fifa 2005 og Trackmania helt fint, kan jeg bare smile. Det hadde jeg faktisk ikke regnet med at skulle gå. Da lurer jeg på hvilke innstillinger du kjører Trackmania på. Prøvde demoen med alt på low og 640x480x32. Lææææægg... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1024x768 alt på Low. Går helt fint det. Har ikke spilt det på nett så det er nok litt mer problematisk. Kan legge til at Pro Evolution Soccer 3 går helt knirkefritt i 1024x768 med Low. Ser ganske bra ut gjør det også. :-) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lurte på hva folks generelle erfaring er med denne maskinen angående flekker på håndleddområdet etter en viss tid. Har sett et par ganske mye brukte S5200/S5600 og begge ser ikke så vakre ut på håndleddsområdet etter en liten måned med en del bruk, for å si det sånn. Ikke det verste jeg har sett, men langt fra på den bedre siden av skalaen. Mvh ponke Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Lurte på hva folks generelle erfaring er med denne maskinen angående flekker på håndleddområdet etter en viss tid. Har sett et par ganske mye brukte S5200/S5600 og begge ser ikke så vakre ut på håndleddsområdet etter en liten måned med en del bruk, for å si det sånn. Ikke det verste jeg har sett, men langt fra på den bedre siden av skalaen. Mvh ponke Min er fortsatt like fin og svart ... Funker forresten fint å spille Rome: Total war på low, Sims2 lagger litt, men det er fortsatt ganske spillendes! Endret 11. oktober 2004 av hanscats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå