Gå til innhold

Erfaringer med Asus Notebook S5200N/S5600N

Anbefalte innlegg

Vifta skrur seg på ved 50 grader om man velger aktiv kjøling og 105 (!!!) grader om man setter den på passiv. Når vifta kommer på så støyer den litt. Mindre enn den bærbare 166mhz som ligger ved siden av, men mer enn min gamle CL50.

Hm, da kan man jo faktisk lage speilegg på maskinen i morgenforelesningen. Uante muligheter !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du skal ha en ipod i tillegg så får du tilbake 1600 kroner hvis du kjøper den sammen med en ibook...

Ja jeg så det nå jeg også. Med personlig laserinnskrevet "signatur" på ipoden.. Ganske fancy. Fikk lyst på det nå ja.. Må tenke.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestillt to stk ASUS fra Quad.no - det er så langt ingen andre som har greid å holde prisene til Quad. Men det blir en god stund å vente før "neste lass" med maskiner kommer til landet. Ifg. Geir er det forventet ny levering rundt 10 september...

Jeg fikk også vite at S5609N (1,3 Celeron-m) utgaven har onboard 256mb ram, og to ledige slots. Greit å vite for dem som vurderer å oppgradere til 512mb ram, men er redd for fremtidige oppgraderingsmuligheter...

Så da er det bare å vente :whistle:

Lenke til kommentar

power4gear:

til dere som har fått asusen: får dere power4gear til å virke? jeg har installert det fra driver-cd'en som fulgte med, men når jeg kjører kommer det en feilmelding med noe sånt som: "program must close" ellerno. så jeg avinstallerte det. noen som har fått det til å virke?

(jeg har celly-versjonen..) veldig fornøyd btw :D

Lenke til kommentar
Okay da var pollene ute.

Hva synes du om støynivået på Asus Notebook S5200N/S5600N ?

HAr du fått døde pixler på Asus Notebook S5200N/S5600N ?

Har noen fått ASUS Live Update til å fungere i windows? Her bare kobler den seg til serveren, så skjer det ingenting ....

live update kobler til og laster ned modem drivere (har ikke installert disse). Men den vil ikke installere dem tydligvis.

Lenke til kommentar
student tilbudet til Quad, hvor gammel er en student, eg går Vk1, blir det regnet som en student?

Egentlig ikke, men noen som vet hva Quad selv regner som en student, noen som går vk1, el. og har fått student rabatten?

Det må vel gå som student vil jeg tro...bare send en kopi skolekortet ditt du så går det nok fint-

Lenke til kommentar
power4gear:

til dere som har fått asusen: får dere power4gear til å virke? jeg har installert det fra driver-cd'en som fulgte med, men når jeg kjører kommer det en feilmelding med noe sånt som: "program must close" ellerno. så jeg avinstallerte det. noen som har fått det til å virke?

du må legge inn ATKACPI driveren før det fungerer, måtte i hvert fall jeg:)

Lenke til kommentar

1) Hvordan synes du ytelsen er? (Har du oppgradert RAM forresten?)

2) Hvor lenge varer batteriet? (her er batteritest)

Jeg vurderer sterkt å gå for celeron-versjonen. Ser på poll'en at ingen synes den bråker. Da er det kun ytelsen (og evt betydelig lavere batterilevetid) som taler mot celeron.

Endret av FrigginNoobie
Lenke til kommentar

Jeg bestillte følgende fra Quad.no:

ASUS 256 Mb DDR RAM

S5609N-BP

S5626N-BP

WL-500G

Tilsammen 26107,- inkl. hos Quad. Tilbudet hos PC1 var på 29099,04 inkl.

Differansen er ganske nøyaktig 2992,04,-. :ohmy:

Så naturlig nok ble det ikke noe av tilbudet fra PC1! :no:

EDIT: Ser på ordrebekreftelsen fra Quad at summen blir 25 939,56. Altså hele 3159,- i differanse. (før frakt, riktignok).

Endret av Mezzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...