w0d00 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som vet om noen Dj program der man kan mikse musikk med hverandre??? Tenker egentlig bare på å spille musikk på høytalerrne mens jeg hører på en annen musikk i headset, får så å mikse den ene inn i den andre på riktig tidspungt... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 PCDJ FX (kan være også Red og Blue) og Traktor 2.0 Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Må man ha to lydkort for å mixe med headset??? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvis du har line out-port så trenger du ikke det. eller du kan skaffe deg en jack-splitter. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 foreslår ACID pro 4.0 ! helt genialt for å mixe trance ! men ! du får ikke lagret uten å ha en orginal key Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 BPM Studio Pro er det beste jeg har vært borti innen DJ-programmer. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ACID 4 er utrolig bra, ja Jeg bruker det til å sjekke om mp3-filer inneholdet de derre forferdelige lydene som dere sikkert har hørt... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg skjønner ikke helt hvordan man bruker både høytalerne og headset med Travktor 2.0 . . .? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg synes absolutt Traktor 2.5 fra Native Instruments er det beste DJ-programmet. Etter å ha lest litt på nettet trodde jeg også at jeg måtte ha to lydkort for å få "cue-lyden" riktig på headsettet, men etter å ha prøvd mye fram og tilbake fant jeg ut at den ene "surround-utgangen" på lydkortet var definert til å være headset-utgang. Plugget bare i der, og så fungerte det perfekt. Regner med du kan stille inn hvilken utgang som skal benyttes i innstillingene til programmet. Kan se om jeg finner ut noe... - Vegard - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå