jocke Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gladnyhet for alle Telenorkunder; Kvotene er fjernet, og Forbruskmåleren kan fjernes. Dette er bekreftet av konsulenter både på telefon, og på direkte.online.no; <jallakim> Jeg får ikke bestillt nye kvoter lenger.<Aanen> Det er pga vi har tatt vekk alle kvoter <Aanen> så man trenger ikke påfyll lenger <jallakim> Så jeg trenger ikke lenger fylle på 5gb's kvoter lenger? <Aanen> nei <jallakim> Så jeg kan bare fjerne forbruksmåleren? <Aanen> Ja <jallakim> Er dette en permanent løsning? <Aanen> Ja Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette er vel gammelt nytt. Fikk vite dette når de annonserte oppgradering av linjene tidligere i år. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Dette skjedde nettopp. Tidligere har man vært nødt til å fylle på gratis 5gb's kvoter. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette skjedde nettopp. Tidligere har man vært nødt til å fylle på gratis 5gb's kvoter. Jeg forstod det slike at man måtte fylle opp gratis til oppgraderingen var fullført. Mulig jeg tar feil. Godt nytt uansett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Dette skjedde (hos meg) den 19 juni. I følge flere kilder, så skulle dette være den dagen alle Telenor-kunder skulle være oppgradert med de nye tilbudene. Endret 22. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 sinnnsykt digg, får adsl fra telenor om akkurat en uke grua meg til å laste ned ny kvote hver eneste dag. hadde kanskje ikke trengt det da. men det er digg å slippe Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg forstod det slike at man måtte fylle opp gratis til oppgraderingen var fullført. Mulig jeg tar feil. Godt nytt uansett. Mulig, jeg fikk nettopp* bredbåndet, så jeg regner med at linjen var "ferdig" oppgradert. Har heller ikke fått mail om oppgradering - noe man får når linjen blir oppgradert. Jeg måtte fylle på 5gb's kvoter helt inntil for to-tre dager siden. Trudde bare det var en bøggis i forbruksmåleren, men fikk i dag bekreftet det motsatte. *nettopp = midten av mai Endret 22. juni 2004 av jallakim Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tok jo bare et sekund å kjøpe en ny kvote. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gjelder dette alle telenor adsl pakkene? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Dette skjedde (hos meg) den 19 juni. I følge flere kilder, så skulle dette være den dagen alle Telenor-kunder skulle være oppgradert med de nye tilbudene. Jeg bestillte to 5gb's kvoter den 20. Tok jo bare et sekund å kjøpe en ny kvote. Allikevel. Hvis man laster ned litt, forsvinner lett en kvote i løpet av natten. Selv med Online Basis. Gjelder dette alle telenor adsl pakkene? Jepp. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har aldri hatt kvote driten inst. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Har aldri hatt kvote driten inst. Og du har lastet ned mye? Når fikk du linja? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Påfyll ble fjernet fra alle ADSL-abonnement 18. juni Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 "Forbruksmåler begone!" Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tok jo bare et sekund å kjøpe en ny kvote. Var det ikke gratis? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Var det ikke gratis? Jo, var gratis etter 19.mars. Men nå er alt helt borte. Ingen grenser.. wheeeeeeeee. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Forbruksmåleren min endra overskrift fra ADSL 10GB til Online ADSL igår. Det står også i en boks nederst "Du kan oppgradere ditt abn. for høyere hastighet". Klikker jeg på linken blir det ei feilside. Sjekka på telenor om jeg kunne oppgradere derfra, det sto "ditt abonnement vil bli oppgradert automatisk. Vent på epost fra Telenor". Fortsatt ikke oppgradert Men det kommer vel..har ikke sånn hast jeg. Er bare 20-30kps forskjell fra 704 til 1024kbit likevel. Upload-speed gir jeg blanke i, er bare de som laster opp fra meg som plages av det Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg fikk òg sånn oppgradèr-ting. Jeg bestillte linjen 5. mars - vil det si det samme som at jeg òg kan få 1024/256? Lenke til kommentar
Uncreation Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Upload-speed gir jeg blanke i, er bare de som laster opp fra meg som plages av det Du virker så intelligent at man nesten skulle tro du var kunde hos Telenor. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Uhm dette er jo nytt fra starten av året som nevnt, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå