Gå til innhold

Ikke Ol i Athen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Vi ba, gjorde profetiske handlinger og erklærte at OL ikke skal gjennomføres, sier Torp til Korsets Seier.
- Det kommer ikke til å bli noe OL i Athen, sa Torp

Lurer på om han faktisk tror på det han selv sier. Om han gjør det burde man kanskje spleise på en lobotomitime eller noe til han... :ermm:

Lenke til kommentar

jeg mener at de som er så fanatisk kristne som denne personen her, er en minst like stor trussel for Norge enn muslimske fundamentalister som vil gå i graven for sin tro...

Religionsfrihet er en god ting, men det finnes fordeler og ulemper med alt...

Lenke til kommentar
jeg mener at de som er så fanatisk kristne som denne personen her, er en minst like stor trussel for Norge enn muslimske fundamentalister som vil gå i graven for sin tro...

Hvorfor det? Han er i det minste ikke en trussel for andre personer enn seg selv, fundamentalistiske muslimer derimot har som eneste mål i livet å ta livet av flest mulig "vantro", altså slike som deg og meg, og komme til himmelen sin hvor 17 villige jomfuer elns venter på dem.

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Han er i det minste ikke en trussel for andre personer enn seg selv, fundamentalistiske muslimer derimot har som eneste mål i livet å ta livet av flest mulig "vantro", altså slike som deg og meg, og komme til himmelen sin hvor 17 villige jomfuer elns venter på dem.

Eller som de kristne gjør det: "du er kristi brud, lyd meg!"

Lenke til kommentar

poenget mitt er at når det går så langt at de ekstremt kristne begynner å se på OL som en trussel mot kristendommen fordi at noen symboler er gamle greske guder, så går det for langt... Uansett hva det gjelder, så er fanatisme en trussel mot samfunnet. Enten det er fordi at man er kristen, vegeterianer, høyre/venstre-vridd osv.

Lenke til kommentar

70 jomfruer...

Lenke til kommentar
poenget mitt er at når det går så langt at de ekstremt kristne begynner å se på OL som en trussel mot kristendommen fordi at noen symboler er gamle greske guder, så går det for langt... Uansett hva det gjelder, så er fanatisme en trussel mot samfunnet. Enten det er fordi at man er kristen, vegeterianer, høyre/venstre-vridd osv.

Og du er den som definerer hva som er fanatisme og hva som ikke er fanatisme?

Lenke til kommentar

Nå er man jo i den så uheldige situasjonen at gærningene faktisk kan ha rett da.

Iflg IOC er idrettsanleggene så uferdige, strukturen et eneste stort kaos, og idrettspresidenten i Hellas har allerede snakket om å "utsette" lekene et par uker for å få ferdigstilt alle anleggene. Det har gått langt tregere enn de hadde trodd, og fotball-EM tar mye av skylden. Grekerne orker ikke å jobbe og ser heller på fotball-EM, og særlig nå som Hellas gikk videre.

Hvis OL skal starte når det skal, blir det delvis på en byggeplass, ikke tipp topp ferdige flotte idrettsanlegg.

"I tillegg har en gresk statsråd vært ute og sagt at det smarteste ville være og utsette sommerlekene et par uker. Det var før grekerne begynte den store fotballmarsjen her i Portugal. Og siden det skjedde har det vel knapt vært blandet mørtel på en eneste byggeplass.

Fordi grekerne har et langt mer lidenskapelig forhold til fotball enn de har til ferdigstillelse av badebasseng, leirduebaner og fektearenaer."

Viser til denne artikkele i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2004/06/26/401566.html

Det er ikke ironisk ment.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Olsen, det har jeg aldri hevdet. Selv en kranglefant som deg må være enig om at denne personen som hevder at OL er satans verk osv. går litt over streken?

Denne personen er fanatiker, min venn. aksepter det eller ikke.

Vel, nå tok du da vitterlig med "kristen, vegeterianer, høyre/venstre-vridd" i listen din. Ifølge din definisjon så er vel jeg en fanatiker?

Men ja, jeg er enig i at denne skrullingen, Torp, er en tulling. For meg virker han som en fanatiker, men for sekten hans er han sikkert gud.

Angående at OL anleggene ikke blir ferdig, så er det ingen fare. Kina har allerede sagt at de kan ta over på kort varsel. De brukte ti dager på å bygge sykehus til SARS pasientene, og trenger ikke mer enn en måneds tid for å bygge noen OL anlegg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...