ken8 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei, har fått oss en Asus WL-500g basestasjon og har koblet på 3 pc'er hvorav den ene trådløst, men jeg har truffet på noen problemer. 1.Før (når det kun var 1 pc) kunne jeg hjelpe mutti&vati ved hjelp av remote assistance, men når de sender innbydelse nå, så blir det noe kluss med ip-adressene. Så når jeg skal koble meg opp (etter å ha mottat innbydelse) så kommer det bare en feilmelding som sier at host unknown eller noe i den duren (husker ikke). Det er helt sikkert noen innstillinger i basestasjonen som jeg ikke har gjort riktig. Noen som har peil ? 2.Etter basestasjonen kom inn i huset så vil ikke finn.no virke skikklig. Det er java scriptene på siden, de som viser bilder og gir deg muligheten til å velge modell på bil når du søker avansert. Jeg er sikker på at det er Asusen som hindrer disse å kjøre, men vet ikke hvordan jeg skal enable det Takker for alle svar. PS jeg har sjekket at PC'ene funker på finn.no når de kjører 1og1 mot ADSL'et. Ken8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå