Manuel Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) <S> Jeg vet at Jane's F/A-18 begynner å trekke litt på årene, men det endrer ikke på at det er en av de beste flysimulatorene som noen gang er laget. Men for å komme rett på sak: Jeg er med i et community som kaller seg selv USVN. Denne organisasjonen ønsker å "samle" folk fra de spillene som best simulerer US Navy og deres aktiviteter. Den har flere organer som omfatter luft- og bakkestyrker: NAVAIR og SPECWAR. Førstnevnte simuleres gjennom Flight Simulator og Jane's F/A-18, med håp om at LO-MAC en gang i fremtiden skal få være med. (SPECWAR omfatter Ghost Recon og R6: Raven Shield). USVN ønsker å rekruttere F/A-18 piloter som vil være med i en skvadron og mener de kan sette av litt tid til dette. Som sagt så tar vi sikte på å gjøre dette så realistisk som mulig, men det gjør ikke noe om dere ikke er flygeress! Alle som ønsker å være med er velkommen! Det eneste kravet er at du er over 16 år (det kan gå hvis du er yngre ved spesielle tilfeller). For å bli med fylller du ut et skjema hvoretter du vil motta et passord som du kan bruke til å logge deg inn på USVN sitt nettsted. Medlemmene holder kontakten med hverandre over ICQ. VFA-113 trenger dere! Åja, ta en kikk hos USVN hvis du har en bitteliten anelse av interesse :-) Still spørsmål hvis noe er uklart! Endret 22. juni 2004 av Manuel Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 eg spele da ikkje. da e dårli Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Å... Jane's F/A-18 er det råeste flyspillet noensinne (ikke engang Falcon4 kan måle seg her). Husker gleden av å lande på hangarskipet for første gang i høy sjø. Enestående. En manual like tykk som 3 Kane bøker. Gode gamle Jane's kunne lage simulatorer ja... Fullførte kampanjen med kun 2 utskytninger. Har enda orginalen stående i hylla, desverre fungerer det dårlig i WinXP, selv med patchen... Nå er det lock on for alle penga... des,OUT! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Å... Jane's F/A-18 er det råeste flyspillet noensinne (ikke engang Falcon4 kan måle seg her). Husker gleden av å lande på hangarskipet for første gang i høy sjø. Enestående. En manual like tykk som 3 Kane bøker. Gode gamle Jane's kunne lage simulatorer ja... Fullførte kampanjen med kun 2 utskytninger. Har enda orginalen stående i hylla, desverre fungerer det dårlig i WinXP, selv med patchen... Nå er det lock on for alle penga... des,OUT! Det eneste problemet eg har med spillet er at vannet reflekterer radiomeldingene og blinker. Kanskje er dette relatert til ATI-driverne? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Flyttes til ett mer riktig forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå