taleg Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei (Også postet på hw.no, før det slo meg at her er det riktige stedet...) Jeg holder på å lage en liten casemod i mitt sorte chieftec kabinett.. Jeg har et abit nf7-s v2 hovedkort og dette har jo kontakter til 2 ekstra usb braketer med totalt 4 usb2 kontakter på og 1 firewire braket med 2 firewire kontakter på.. Jeg har alle braketene, men problemet midt er at kablene på de er ikke lange nok til å jeg kan montere braketene i fronten på pc'n... Så det jeg trenger er forlengelses kabler til standart 10 pins kontakter (Dere vet sikkert hva jeg mener) Er det noen som her en ide om hvor jeg kan få tak på 4 stk á 25 cm lange 10 pins forlengelses kabler til dette foremålet ? Jeg kan godt lage dem selv, men da trenger jeg i det minste 4 skjøter og 8 kontakter. Har tenkt til å gjøre noe álla dette: http://www.virtual-hideout.net/guides/chie...mod/index.shtml Pluggene skal ikke plasseres på samme stedet, men i den eneste ledige brønnen jeg har.. Innspill mottaes med stor takk Taleg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det en slik en du tenker på: Bilde fant jeg på en utendlansk nettbutikk (eller noe sånt) adressen er iallefall http://www.connectronics.com/usb/cables.htm men det hadde jo vært greiere hvis du kan få tak i dem i Norge. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Det er akkurat sånne kabler jeg ser etter... Eventuelt kontaktene bare... Hvis det er å få tak i har i norge så håper jeg at noen kan peke meg i riktig retning. Taleg Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nesten lik som eg lagde, bare eg lagde helt nede framme på chieftechen, ble gaske bra syns eg , har ingen bilder dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå