Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jej, kom Hushovd fint inn ja, nydelig! Kom McEwen før eller etter ham? Lenke til kommentar
piit Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jej, kom Hushovd fint inn ja, nydelig! Kom McEwen før eller etter ham? McEwen var 7 sekunder før Hushovd, men de trillet vel inn i samme gruppe. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dessuten, det er vel ingen som har blitt testet like mye som han gjennom årene. Så inntil det motsatte er bevist, syns jeg man skal holde seg for god til å anklage han for dopingbruk. Men det er nå bare min mening.. Bra tankegang! Ikke at det er noe sterkt argument anngående dopet eller ei men han har blitt kåret til verdens beste atlet\idrettsman uansett idrettsgren 2 år på rad av noen anerkjente "greier" (husker ikke helt i farta --> sports illustrated eller lignende, ikke nødvendigvis et blad) Thor fikk tilbakefall, driiit å dra Lenke til kommentar
whaley Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Når vi snakker om tour de france... vært gøy om de laget "Tour de france - The game".. velger deg en fyr fra et lag, plukker ut en sykkel, for så å trykke febrilsk på kontrollern i seks timer for at sykkeln skal gå framover.. blir kanskje litt ensformig i lengden men men alt for å få følelsen av å være Thor Hushovd på oppløpet.. Ok.. tar tilbake det at Zabel tar den grønne trøya Endret 23. juli 2004 av whaley Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Som du selv sier whaley, det hadde nok blitt allt for ensformig og kjedelig.... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 PS: Erik Zabel tar den grønne trøya i år Nei. Kommer til å stå mellom McEwan og Hushovd. Nå er det bare lettere etapper igjen, som passer de to perfekt....bare Hushovd blir sånn noenlunde frisk. mvh Pantera Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Synd at Hushovd føler seg så dårlig nå da. Akkurat nå som det kommer etapper som passer han perfekt og greier... Lenke til kommentar
piit Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Som du selv sier whaley, det hadde nok blitt allt for ensformig og kjedelig.... Det finnes da sykkelspill der ute. Jeg prøvde ett her for en tid tilbake, men husker ikke helt hva det het. Dog, det gikk mer på taktikk enn vill trykking på tastaturet Jeg har heller ingen tro på at Zabel tar den grønne trøya i år. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Må si jeg er meget imponert over Armstrong. Han virker ustoppelig. Synd med Hushovd da, hadde vært veldig gøyt hvis han hadde vunnet den grønne trøyen. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva tror dere om dette da...?? Ville jo vert svært synd om han måtte bryte etter den sterke innsatstsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva tror dere om dette da...?? Ville jo vert svært synd om han måtte bryte etter den sterke innsatstsen Jeg tror ikke at Thor vil bryte fordi han sikkert tenker inni seg at han vil prøve (ihvertfall bittelitt) om å klare noe på den siste etappen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Får håpe han klarer seg igjennom.. han har jo fortsatt sjangse på den grønne trøya.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Får håpe han klarer seg igjennom.. han har jo fortsatt sjangse på den grønne trøya.. Den sjangsen han har er relativt liten... jeg tror nok toget er gått når det gjelder den grønne poeng-trøya. Vist Thor vinner dagens etappe må McEwen bli nr. 4 eller bedre.... hva er sjangsen for at det skjer.... Man får bare håpe på det beste Endret 23. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er det løp i dag? Eller enda bedre: Kan noen gi meg løpstidspunktene for resten av Touren? Ble litt hekta i går ser du! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Tour de France: På TV2 hver dag!! Sendingene begynner vel i 2-tiden. Noen av dagene har de begynt tidligere Endret 23. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 nå tok hushovd massespurten i hovedfeltet - og han er syk som en liten fiskepinne. den mannen har ingen grenser! håper han greier å ta inn ledelsen til mcewen, han fortjener det virkelig! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er bare til å ta av seg hatten for insatsen til Thor i dagen etappe.... bare synd at McEwn også var med i spurten.... hadde liksom håpet på noe annet Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 11 poeng opp til mcewen nå.. alt er mulig Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Imponert over Hushovd, igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå