Gå til innhold

Le Tour de France

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om TV2 sine sendinger da? Jeg bruker som regel å se på TV2 fra 14.00 til 14.30 når de begynner sendingene, for de har som regel noen intervjuer Hushovd og Arvesen som vi ikke får se på Eurosport. Jeg bruker også å switche over til TV2 like etter målgang, for da har de også som regel noen intervjuer Eurosport har.

Må si jeg liker Kristiansen som kommentator. Han sier av og til noen morsome (og rare?) ting  :p  "Og med det sier Kjell Erik Kristiansen takk og hei fra Tour de France" for eksempel.

Men godt mulig jeg har sær humor da  :ermm:

Jeg synes Tour de France sendingene til TV2 er ganske gode. Begge

kommentatorene har god peiling og har en relativt fin blanding av spøk

og alvor. De kommer med masse tekniske detaljer som er veldig interessant

(iallefall etter min mening). Intervjuene synes jeg også er gode.

Sammenlignet med andre idrettsdekninger TV2 har er Tour de France helt i

toppskiktet. Ta f.eks. F1, der Atle på død og liv må fortelle hvor mange

hestekrefter en Ferrari har, og hvor flink Schumi er. Fotball på TV2 gjør meg

bare generelt uvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes Tour de France sendingene til TV2 er ganske gode. Begge

kommentatorene har god peiling og har en relativt fin blanding av spøk

og alvor. De kommer med masse tekniske detaljer som er veldig interessant

(iallefall etter min mening). Intervjuene synes jeg også er gode.

Sammenlignet med andre idrettsdekninger TV2 har er Tour de France helt i

toppskiktet. Ta f.eks. F1, der Atle på død og liv må fortelle hvor mange

hestekrefter en Ferrari har, og hvor flink Schumi er. Fotball på TV2 gjør meg

bare generelt uvel.

Kan bare si meg helt enig. Kommentatorene er veldig gode.....finnes det noen som veit mer enn Kaggestad om sykling...og rytterne i Tour'en? Dessuten gjør Trond Ahlsen og Dag Otto Lauritzen en formidabel jobb ute i "løypa".

Er også enig i at han derre Atle-fyren fullstendig ødelegger motorsport-sendingene på tv2. Han er jo helt ubrukelig. Fotball-sendingene til tv2, kunne vært bra, hadde de bare kvittet seg med Lersven og Mini. Makan til tullinger.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Uhm, Trond Ahlsen kan jo såvidt snakke engelsk jo! Syns ikke han var spesielt imponerende som reporter.

:w00t:

men han kan mange andre språk da :ermm:

Det kan godt være, men jeg ble nesten flau når jeg hørte han intervjue Hushovd etter at han vant.

Kjedelig dag uten TDF. :w00t:

Lenke til kommentar

Tre mann innenfor et halvt sykkelhjul :eek: Stor mer spennende blir det ikke. Og det er jo nesten synd på gutta som blir tatt igjen 50 meter før mål.

Men det er jo dette som gjør sykkel så jævla kult å følge med på. :w00t:

La oss håpe at Arvesen snart ha brukt opp uflaksen sin...

Edit: I morgen tror jeg det blir en morsom etappe, 7 timer med sykkel og 9 små og store fjell, daler kall det hva du vil de skal over.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Jeg var sikker på at Hushovd skulle ta den jeg også, men McEwen er irriterende rask på de siste meterne. Dessuten kunne det virke som om Hushovd ble liggende et par sekunder for lenge bak Dean. Men fy søren for en god jobb Dean gjør i forkant. Han er uten tvil en av de beste! :cool:

Får håpe Arvesen klarer seg fint også. Det må da være grenser for hvor mye uflaks en person kan ha!?

Lenke til kommentar

Nå er jeg fæl til å huske navn, men de to som gikk fra hovedfeltet etter 30 km (?) kanne da ha vunnet! Så optomistiske som de er begynte de å se sebakover når de hadde 19 sek forsprang og 500 m igjen til mål...

Hadde de bare gitt på litt ekstra der så hadde nok Hushovd og O'Grady havnet to plasser bakover.

Jeg så ikke helt akkurat nå Arvesen veltet, var det han som kjørte på midtrabatten eller var det noen andre?

Lenke til kommentar
Jeg så ikke helt akkurat nå Arvesen veltet, var det han som kjørte på midtrabatten eller var det noen andre?

Nei, det var en annen rytter som kjørte rett inn i denne midtrabatten og dro med seg Arvesen i det han falt selv. Så Arvesen var uskyldig, han hadde bare uflaks nok en gang. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...