piit Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gult: Samme hvor kjedelig det er å si det, så må jeg innrømme at jeg tror Armstrong tar den lett, om han ikke får et uhell. Grønn: Nå som Mc Ewen er litt skadet (han så ikke såå skadet ut når han spurtet om poeng på den første (andre?) sprinten i dag) tror jeg seriøst at Hushovd kommer til å ta den. Han sier han har kjempegode ben, og det beviste han jo med å vinne enkelt i hovedfeltet i dag. Klatretrøya: Her vil jeg tippe at Mayo tar den. Han har noe å bevise nå som han (uheldigvis) ligger så langt bak i sammendraget. Ungdomstrøya: Voeckler tar nok den vil jeg tro, men jeg er ikke helt sikker på hvordan han er i fjellene. Det kommer nok til å bli avgjørende. Og i lagkonkurransen er det nok CSC som vinner om de fortsetter slik de har gjort til nå! Er det noen andre som ser frem til fjelltempoen? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Gult: Nå som _mange_ er ute av bildet virker L. Armstrong som et naturlig valg, men jeg kliner til med T. Hamilton Grønt: J.P Nazon Ploka : R. Virenque tenkte jeg og på, men nå som Bettini har den vil de da kjempe innad i laget? (er det bare de innlagte klatre-poengene som teller eller er det etappene i fjellene og ?) Hvitt: Voekler har et forsprang som ikke ligner grisen. Lag: Vet ikke helt kriteriene, men CSC har vært mye på TV, men det er et eller annet med meg og Phonak. Noen som kan opplyse meg anngående lag spørsmålet? Endret 11. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Grønt: J.P Nazon, i år som i fjor Lag: Vet ikke helt kriteriene, men CSC har vært mye på TV, men det er et eller annet med meg og Phonak. Noen som kan opplyse meg anngående lag spørsmålet? Nazon tok da ikke den grønne trøyen i fjor? Etter hva jeg har forstått, så fungerer lagkonkurransen slik: Tidene til de tre beste rytterne på hvert lag blir lagt sammen hver dag, og det laget som her har minst tid leder denne konkurransen. Rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nazon tok da ikke den grønne trøyen i fjor? Beklager, det var jo B. Cooke Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Herregud for en flott dag! Takk takk takk Hushovd! Endret 11. juli 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det er bare å bøye seg i støvet! En fantastisk spurt! Han var jo helt rå! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hushovd er en overlegen spurter i disse dager. Får håpe han gjør det bra på tirsdag også... I fjellene har han nok dessverre lite å gi. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Nå har jeg sett så og si hvert minutt siden prologen. Og den ene dagen som jeg ikke ser på hva skjer, Hushovd vinner. Men det er jo konge. Nå er det bare og vente til kl. 21.00 på eurosport for dagens høydepunkter Og det er jo sånne bilder vi vil ha flere av. Gjerne noen flere av Hushovd og får vi et sånn bilde av Arvesen også så er jo touren gått over all forventning. Edit: Og han to jo inn 14 poeng på den grønnetrøya i dag. I går var han 25 bak tror jeg, nå er han 11. Tror faen meg dette går veien. Endret 11. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg våknet akkurat til å få med meg spurten. Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nå er det bare og vente til kl. 21.00 på eurosport for dagens høydepunkter Er det ikke klokken 22.00? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Så utrolig digg at Husovd vant! Er han ikke ganske langt oppe på sammenlagtlistene nå? Endret 11. juli 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Så utrolig digg at Husovd vant! Er han ikke ganske langt oppe på sammenlagtlistene nå? Nei. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg mener at han fortjente å vinne.. han har vært med i så mange uhell men alikevell.. men jeg er nesten mer inponert over kurt asle han har tryna stygt mange ganger og sykler med bandasje over hele seg.. *inponert* Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Så utrolig digg at Husovd vant! Er han ikke ganske langt oppe på sammenlagtlistene nå? Hushovd bryr seg ikke i det hele tatt om han er på 30. plass eller på 130. plass. Målet hans er ikke å være langt oppe i sammendraget, men å vinne etapper og kanskje den grønne poengtrøya Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Noen andre enn meg som har lagt merke til den slående likheten mellom Robbie McEwen og John Leguizamo? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Nå er det bare og vente til kl. 21.00 på eurosport for dagens høydepunkter Er det ikke klokken 22.00? Stemmer det, sjekket på text tv og glemte og legge på en time. Skulle tro jeg hadde lært nå Noen andre enn meg som har lagt merke til den slående likheten mellom Robbie McEwen og John Leguizamo? Vel når du sier det så Edit: QUOTE (Treblad @ 11/07/2004 : 19:59) Så utrolig digg at Husovd vant! Er han ikke ganske langt oppe på sammenlagtlistene nå? Hushovd bryr seg ikke i det hele tatt om han er på 30. plass eller på 130. plass. Målet hans er ikke å være langt oppe i sammendraget, men å vinne etapper og kanskje den grønne poengtrøya Er det flere enn meg som begynner å bli lei alle de idiotiske spørsmålene som blir sendt inn til eurosport. Man kan jo høre på kommentatoren at han begynner å bli lei å svare på de samme dumme spørsmålene dag inn og dag ut. Hvorfor går ikke Hushovd i brudd? Hvorfor kan ikke Hushovd ta den gule trøya? Kan Hushovd bli blant de 20 beste til slutt? Hvorfor kan ikke Hushovd vinne en fjelletappe? Jeg har nå fulgt med å touren og i over 10 år og kan vel svare på det meste av disse idiotiske spørsmålene. Men likevel vær jævla dag så de samme spørsmålene. Edit2: Treblad det er ikke deg jeg mener Endret 11. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvorfor går ikke Hushovd i brudd?Hvorfor kan ikke Hushovd ta den gule trøya? Kan Hushovd bli blant de 20 beste til slutt? Hvorfor kan ikke Hushovd vinne en fjelletappe? Jeg har nå fulgt med å touren og i over 10 år og kan vel svare på det meste av disse idiotiske spørsmålene. Men likevel vær jævla dag så de samme spørsmålene. Edit2: Treblad det er ikke deg jeg mener Kunne ikke sagt meg mer enig! Hva mener dere om TV2 sine sendinger da? Jeg bruker som regel å se på TV2 fra 14.00 til 14.30 når de begynner sendingene, for de har som regel noen intervjuer Hushovd og Arvesen som vi ikke får se på Eurosport. Jeg bruker også å switche over til TV2 like etter målgang, for da har de også som regel noen intervjuer Eurosport har. Må si jeg liker Kristiansen som kommentator. Han sier av og til noen morsome (og rare?) ting "Og med det sier Kjell Erik Kristiansen takk og hei fra Tour de France" for eksempel. Men godt mulig jeg har sær humor da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Har aldri sett noe særlig på det men i år har jeg fulgt litt med faktisk, synes det er spennendes Også er det alltid gøy når hushovd vinner en etappe da Endret 12. juli 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Også er det alltid høy når hushovd vinner en etappe da ja det er jo alltid høy når han vinner ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvorfor går ikke Hushovd i brudd?Hvorfor kan ikke Hushovd ta den gule trøya? Kan Hushovd bli blant de 20 beste til slutt? Hvorfor kan ikke Hushovd vinne en fjelletappe? Jeg har nå fulgt med å touren og i over 10 år og kan vel svare på det meste av disse idiotiske spørsmålene. Men likevel vær jævla dag så de samme spørsmålene. Edit2: Treblad det er ikke deg jeg mener Kunne ikke sagt meg mer enig! Hva mener dere om TV2 sine sendinger da? Jeg bruker som regel å se på TV2 fra 14.00 til 14.30 når de begynner sendingene, for de har som regel noen intervjuer Hushovd og Arvesen som vi ikke får se på Eurosport. Jeg bruker også å switche over til TV2 like etter målgang, for da har de også som regel noen intervjuer Eurosport har. Må si jeg liker Kristiansen som kommentator. Han sier av og til noen morsome (og rare?) ting "Og med det sier Kjell Erik Kristiansen takk og hei fra Tour de France" for eksempel. Men godt mulig jeg har sær humor da Ser bare på TV2 når det er reklamepauser på eurosport. Det var mye bedre når Thor Eggen kommenterte for tv2 da ble det vel sånn ca. 50/50 på vær kanal. Kjell Erik Kristiansen er morsom å høre på han og til uka så kommer jo også Stig Kristiansen og de er bra sammen. Vet ikke om det var noen som fikk med seg en kommentar som K.E.K kom med her sist uke når han så en flokk med kuer. "Jeg ser at lagt til Stig Kristiansen er med i år også" og 10 minutter senere når han ser en ny kuflokk, denne gangen med en brun ku og resten svarte. "Det er S.K. i brun drakt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå