SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Eg gleder meg ikke til dette greiene. Like kjedelid som å se på flere timers maraton løping. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hater Tour de france! Sykkling er det kjipeste som finnes å se på! Jeg vet ikke hva sykkling er, men sykling er konge. Hvorfor gidder du wh1te? http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=266556 btw, sykling ER det kjipeste du kan se på Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg skal til frankrike og se på Le tour de france Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Huff. Tour De France er vel noe av det tristeste jeg vet av. Men, nå som fotballnerdene (Les; meg) har fått vår dose så er det vel bare rett og rimelig at også syklistene får noe å se på? Kos dere, jeg for min del skal nedover til Quarten for å oppleve Slipknot LIVE! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Vel jeg er en av fotballnerdene har sett 30 av 31 kamper fra EM og den siste har jeg på video . Og nå er jeg i gang med å se touren... Men det skal sies at jeg brukte et par år før jeg var hekta, syntes også det var fryktlig kjedelig i starten. Men nå er jeg helt i andre enden, kan ikke få nok. Men nå må jeg komme meg i butikken. For kl. 14.00 begynner det live på eurosport Og i dag får vi en normann i gult, det er jeg veldig sikker på. Thor må bare klare og ta nok bonus sekunder underveis... Edit: Og til Jonas, hvorfor gidder du? Endret 5. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Mr. Kaggestad sa at selv om Beloki hadde fått godkjent medisinen sin så ville han ikke hevdet seg pga dårlig trening til lTdF. Brekte hofter tar tid å lege. (Han har vist nok fått med seg 2 spanjoler på jakt etter nytt lag) Endret 5. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hater Tour de france! Sykkling er det kjipeste som finnes å se på! Jeg vet ikke hva sykkling er, men sykling er konge. Hvorfor gidder du wh1te? Jeg er ikke ute etter å kritisere skrivefeil, jeg er ute etter å kritisere folk som kommer inn på denne tråden kun for å kritisere. Bry deg ... Gleder meg til innspurten nå. Fikk ikke med meg noen av veltene. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Thor er blitt gul gitt Kurt POKKER! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva skjedde med kurt ? (glemte å se på i dag) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva skjedde med kurt ? (glemte å se på i dag) Hektet i bakhjulet til Kirsipuu (hvordan skriver du det?) ca 150 meter før mål og falt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Kirsipuu er faktisk 100% riktig. Kirsipuu krysset forand Arvesen og tok med seg forhjulet hans. Et uhell rett og slett, Arvesen er helt sikkert med i morgen. Helt sinnsykt, Thor i gult. Og grønt må ikke glemme det. To trøyer er jo bare konge. Men noen som fikk med seg det siste opptrekket til Cancellara det var jo helt sinnsykt. Men Julian Dean på CA gjør jo en kjempe jobb for Hushovd i spurten. Nå gleder jeg meg som en unge til i morgen, tror at Thor klarer å holde den gule i hvertfall fram til lag-tempo som kommer seinere i uka. Kanskje helt fram til de første fjell etappene hvis CA gjør det bra i lag-tempo. Det er jo bare en ting å si om innsattsen til Thor Hushovd så langt i touren: Edit: Måtte bare legge til det blidet dub: Mr. Kaggestad sa at selv om Beloki hadde fått godkjent medisinen sin så ville han ikke hevdet seg pga dårlig trening til lTdF. Brekte hofter tar tid å lege. (Han har vist nok fått med seg 2 spanjoler på jakt etter nytt lag) Det verste var vel at han brakk lårbeinet, det er hvist det største problemet. Og en av spanjolene er hans bror. Endret 5. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper han kjører med halvt gul/halvt grønn skjorte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er ikke lov mener jeg. Han må kjøre i gult og han som er nr. 2 i poeng trøya må kjøre med den. Det vil si Robbie McEwen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er ikke lov mener jeg. Han må kjøre i gult og han som er nr. 2 i poeng trøya må kjøre med den. Det vil si Robbie McEwen. Kjørte ikke en (Viranqe?) i halv bergtrøye, halv gul i fjor? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tror ikke han hadde på seg den under løpet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 De nye reglene for lag tempo er jo helt på jordet, man så jo at noen lag ikke tok i alt det de kunne. Pluss Armstrong "tapte" jo 30 sekunder til Ulrich. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) De nye reglene for lag tempo er jo helt på jordet, man så jo at noen lag ikke tok i alt det de kunne. Pluss Armstrong "tapte" jo 30 sekunder til Ulrich. Det er jo enda verre enn bare det. Hvis laget ikke er kompakt nok for de siste egen tid, og ikke lagets tid. Så Gilberto Simoni (Saeco) var 6 bak laget sitt, men endte opp med å tape 59 sekunder i forhold til laget sitt. I di ot regler! Endret 9. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Han som har laget reglen har nok tatt seg et glass med rødvin for mye tror jeg. Helt håpløst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Noen som er klare for å tippe trøyer? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Gult: L. Armstrong, må et uhell til får noen andre får den. Grønn: Robbie McEwen, håper jo på Hushovd men er blitt for langt bak. Klatretrøya: Richard Virenque, men håper og tror på Iban Mayo. Virenque er jo motivert nok, kan vel bli den første som tar den syv ganger. Ungdomstrøya: Fabian Cancellara, men tviler på det. Tror ikke han er god nok i fjellene. Kan hende det blir mannen som har den gule trøya nå Thomas Voeckler. Sånn da har jeg så og si dobbel dekkning på alle plasser, men jeg tror ikke dette er så veldig galt tippet Edit: Glemte lagkonkurransen: Helt klart CSC. Endret 11. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå