Gå til innhold

Le Tour de France

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Det er stemning og atmosfære og kultur osv....

Frankrike er i seg sjølv det finaste landet å feriere i innan Europa synes eg...

Treng ikkje å kjøre mykje nei...

Leig eit hus i Frankrike i 14 dagar, me (eg og familien min) pleier å leige eit heilt hus eller delar av eit hus som me finn på internett. Mange gode og billege alternativ...

Så sykler ein eller vandrer rundt i franske byer om føremiddagen, et middag midt på dagen, så slappar av, og så stikk ein innom ein lokal bar og ser Tour de France.... kan det bli betre?

Gjerne greit å bytte plass ein gong eller 2 i løpet av ferien... leige bil og køyre nokre timar...

Og viss ein først er i Frankrike i nærheten av Pyreneane eller Alpane så vil jo alltid eit par etappar av Touren gå i nærleiken (viss du er der på rett tid då), og då må ein sjølvsagt sjå...

Eine etappen eg såg i fjor var ein flat etappe. Me var i ein by ca 2 mil frå mål der det var ein innlagt spurt. Som nevnt over så passerar syklistane i løpet av eit par sekund... heilt utruleg kor fort dei raste forbi...

Men stemninga og alt rundt må berre opplevast... dette var ein ganske liten landsby. Heile landsbyen "stod på hovuded". Alle frå 0-100 år stod langs vegen. Mange med mat og vin, parasollar, osv. Stemninga var på topp. Så ca. ein time før ryttarane kjem Caravanen: Ein lang karavane av diverse kjøretøy som stort sett reklamerar for forskjellege sponsorar. Dei kastar ut masse vareprøvar, og alle tilskodarane er heilt ville....

Nei... ein ferietur til Frankrike kombinert med nokre TDF etappar er absolutt å anbefale. Kven som helst som har sett litt på TDF reknar eg med har lagt merke til kor utruleg vakkert det er i Frankrike... :thumbup:

OK.. det får vere nok Frankrike reklame :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det jo slutt for i år :cry: . Bare et år til neste gang. Da er det bare og vente på VM, OL og Spania rundt...

Synd for Thor at kjedet hoppet av, men det kan jo skje den beste. Det skjedde jo to ganger den første uka for Tom Boonen som vant siste etappe. Synd det ikke skjedde for Thor den første uka.

Edit: Leste dette nå: Hushovd klatrer til historisk 16. plass

:w00t: Konge, ranket som nr. 16 i verden er ikke dårlig...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Det er stemning og atmosfære og kultur osv....

Frankrike er i seg sjølv det finaste landet å feriere i innan Europa synes eg...

Treng ikkje å kjøre mykje nei...

Leig eit hus i Frankrike i 14 dagar, me (eg og familien min) pleier å leige eit heilt hus eller delar av eit hus som me finn på internett. Mange gode og billege alternativ...

Så sykler ein eller vandrer rundt i franske byer om føremiddagen, et middag midt på dagen, så slappar av, og så stikk ein innom ein lokal bar og ser Tour de France.... kan det bli betre?

Gjerne greit å bytte plass ein gong eller 2 i løpet av ferien... leige bil og køyre nokre timar...

Og viss ein først er i Frankrike i nærheten av Pyreneane eller Alpane så vil jo alltid eit par etappar av Touren gå i nærleiken (viss du er der på rett tid då), og då må ein sjølvsagt sjå...

Eine etappen eg såg i fjor var ein flat etappe. Me var i ein by ca 2 mil frå mål der det var ein innlagt spurt. Som nevnt over så passerar syklistane i løpet av eit par sekund... heilt utruleg kor fort dei raste forbi...

Men stemninga og alt rundt må berre opplevast... dette var ein ganske liten landsby. Heile landsbyen "stod på hovuded". Alle frå 0-100 år stod langs vegen. Mange med mat og vin, parasollar, osv. Stemninga var på topp. Så ca. ein time før ryttarane kjem Caravanen: Ein lang karavane av diverse kjøretøy som stort sett reklamerar for forskjellege sponsorar. Dei kastar ut masse vareprøvar, og alle tilskodarane er heilt ville....

Nei... ein ferietur til Frankrike kombinert med nokre TDF etappar er absolutt å anbefale. Kven som helst som har sett litt på TDF reknar eg med har lagt merke til kor utruleg vakkert det er i Frankrike... :thumbup:

OK.. det får vere nok Frankrike reklame :)

Hvor kan man leie slike hus? URL? Kanskje jeg kan overtale de her hjemme til noe. ;)

Lenke til kommentar

Familien min leide et sånt hus i 1998. Det var utrolig deilig, har aldri vært på så fin ferie før eller senere. :) Frankrike er et utrolig fint land, så det er verdt en tur om du skal se TDF eller ei. Desverre ble VM prioritert da, så jeg fikk aldri sett en etappe, men var jo artig å være på fotballkamp også. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...