Elyas Machera Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Synd, får håpe han klarer det til neste år Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!! Jeg vil se premieutdelinga! :mad: Bare fordi noe piss av noe reprise skal sendes, så må de skippe utdelinga! Dette er dårlig gjort av TV2! Neste år må de sette av mere tid! Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Neste år må de sette av mere tid! Tror ikke de har mulighet til det.... De har jo tross allt sendt tour de france fra 14.0. til 17.30 hver dag (Noen ganger enda lengre) i tre uker. Det er tross allt mennesker utenom oss som ikke kan fordra denne sporten Endret 25. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Neste år må de sette av mere tid! Tror ikke de har mulighet til det.... De har jo tross allt sendt tour de france fra 14.0. til 17.30 hver dag (Noen ganger enda lengre) i tre uker. I utlandet har jeg sett hvor de har holdt på leeeenge etter de har kommet i mål. Riktignok har de kanskje flere kanaler å ta av der (Nederland snakker jeg om nå) så de har vell litt bedre tid der, men de var da som pokker! JEG DRITER I FOTBALL! ¤"%#"¤T#%G¤%Y Ahhh.. Eurosport! Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hva med å se på Eurosport? Eller har du ikke det? Edit: Åh, lurt å lese innlegget først. Endret 25. juli 2004 av piit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hva med å se på Eurosport? Eller har du ikke det? Edit: Åh, lurt å lese innlegget først. Premieutdeling med noen intervjuer. Jeg har eurosport ja. Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hva med å se på Eurosport? Eller har du ikke det? Edit: Åh, lurt å lese innlegget først. Premieutdeling med noen intervjuer. Jeg har eurosport ja. Ja, skjønte det. Jeg som ikke leste godt nok. Æsj, da var det hele over. Lenge til neste gang. Endret 25. juli 2004 av piit Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Argh, så unødvendig! Det verste av alt er jo at McEwen faktisk kom "langt" bak, og Thor hadde vunnet dersom han kom på første. Men utrolig dårlig av TV2 å ikke en gang vise hvem som vant! Går jo ikke an å kutte før trøyene er delt ut! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Eurosport sendte overraskende lite fra den siste etappen. Litt skuffende. De prioriterte å sende masse motorsykkelløp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Typisk, kjedesprett. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Eurosport sendte overraskende lite fra den siste etappen. Litt skuffende. Nå så ikke jeg på Eurosport, men på tv2, så jeg veit ikke hva Eurosport sendte. Men grunnen til at de ikke sender hele etappen, er jo at i den første delen, så skjer det jo overhodet ingenting, og spesielt ikke på den siste etappen, inn til Paris. Ok...noen få bruddforsøk, men de blir alltid tatt igjen. Det ble først action inne på Champs Èlysèes. Men alt ble vel vist på TV2 Xtra? mvh Pantera Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Eurosport sendte overraskende lite fra den siste etappen. Litt skuffende. Nå så ikke jeg på Eurosport, men på tv2, så jeg veit ikke hva Eurosport sendte. Men grunnen til at de ikke sender hele etappen, er jo at i den første delen, så skjer det jo overhodet ingenting, og spesielt ikke på den siste etappen, inn til Paris. Ok...noen få bruddforsøk, men de blir alltid tatt igjen. Det ble først action inne på Champs Èlysèes. Men alt ble vel vist på TV2 Xtra? mvh Pantera Noen av oss finner begynnelsen av etappen interesat også.... Det er jo bruddene som er morro. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Pantera: Alt ble vist på TV2 Xtra ja. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Pantera: Alt ble vist på TV2 Xtra ja. Ja, da er det vel derfor det bare ble vist "høydepunkter" på TV2. Men ikke misforstå meg her nå....jeg kunne selvfølgelig tenke meg å sett hele etappen, jeg. Men jeg får ikke inn TV2 Xtra, så derfor måtte jeg nøye meg med "høydepunktene". Det er jo ikke så vanskelig å forstå hvorfor TV2 gjør dette. TV2 Xtra er en betalingskanal, som TV2 vil tjene mest mulig penger på. Og de ville jo ikke tjent så mye, hvis alt skulle gått live på "gratis-kanalen". mvh Pantera Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Uff, merke allereie at det er litt tomt utan Tour'n... lit nedtur med tippeliga fotball på alle kanalane igjen... jaja... neste år vil eg til Frankrike igjen!! I fjor så fekk eg sjå 2 etappar, m.a. tempo etappen der Ulle knuste Armstrong. Armstrong gjekk jo heilt tom i varmen, og eg kan skrive under på at det var varmt!!! Var 38 grader i skyggen når me reiste heim kl. 18.00!!! Sykla også igjennom løypa 2 dagar på førehand. Ein kjempefin opplevelse, men mange bobilar langs løypa med folk som heia Og neste år vinn Thor spurttrøya Og så håper eg at ein etappe har mål på Mount Ventoux!!! Endret 26. juli 2004 av BA1 Lenke til kommentar
piit Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Og så håper eg at ein etappe har mål på Mount Ventoux!!! Touren kjøres vel motsatt vei til neste år? Mener jeg hørte noe om at de bytter på annen hvert år eller noe. Noen som vet? Ikke lenge igjen til OL heller nå. Kan bli spennende å se hvordan det går der. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Uff, merke allereie at det er litt tomt utan Tour'n... lit nedtur med tippeliga fotball på alle kanalane igjen... jaja... neste år vil eg til Frankrike igjen!! I fjor så fekk eg sjå 2 etappar, m.a. tempo etappen der Ulle knuste Armstrong. Armstrong gjekk jo heilt tom i varmen, og eg kan skrive under på at det var varmt!!! Var 38 grader i skyggen når me reiste heim kl. 18.00!!! Sykla også igjennom løypa 2 dagar på førehand. Ein kjempefin opplevelse, men mange bobilar langs løypa med folk som heia Og neste år vinn Thor spurttrøya Og så håper eg at ein etappe har mål på Mount Ventoux!!! Selv har jeg også veldig lyst til å dra for å se på touren til neste år, men blir holdt igjen av foreldrene mine pga at jeg fortsatt er 17år. De sier det blir for mye kjøring osv, men man trenger da ikke se på alle etappene. Jaja.. Lenke til kommentar
piit Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kunne også tenke meg å ta turen nedover til neste år for å se på noen etapper. Er ingen reiseselskaper som arrangerer turer da? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skjønner ikke hvorfor folk gidder det.... De står langs veien og venter opp til flere timer til rytterene passerer, så når de kommer, så er det ikke lenge før de er borte igjen.... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skjønner ikke hvorfor folk gidder det.... Det er ganske uforståelig at folk reiser til Frankrike i det hele tatt, er du ikke enig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå