ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Omg, har dere TV2 Xtra? (eller hva det heter) To timer til det begynner på TV2/Eurosport igjen jo! Ja. Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Omg, har dere TV2 Xtra? (eller hva det heter) To timer til det begynner på TV2/Eurosport igjen jo! Ja. Hvor bor du? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Omg, har dere TV2 Xtra? (eller hva det heter) To timer til det begynner på TV2/Eurosport igjen jo! Ja. Hvor bor du? Hihihihhi. Du skulle bare visst. Får det inn via parabolen vår. Oppdatering for de som ikke har TV2 Extra: Simoni lager et brudd og drar for seg selv, men blir tatt igjen av hovedfeltet som blir "dirigert" av Us Postal. Armstrong drikker champis mens resten av hovedfeltet tar det rolig. Thor sitter mye lenger frem i feltet i forhold til McEven (ihvertfall på det bildet jeg så sist), så det kunnen kanskje vært bra med et lite brudd fra Thor selv om det kanskje "bryter" reglene. Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Omg, har dere TV2 Xtra? (eller hva det heter) To timer til det begynner på TV2/Eurosport igjen jo! Ja. Hvor bor du? Hihihihhi. Du skulle bare visst. Får det inn via parabolen vår. Æsj, har bare kabel-tv jeg. Du får holde oss non-tv2-xtra-folk oppdatert! Edit: du tenkte det samme ja. Endret 25. juli 2004 av piit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Du kan jo ta en titt på tour de france sine sider og tv2.no da www.letour.fr og www.tv2.no tror jeg Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg betalte 30 penger for et ukesabonement på TV2 sin WebTV. Nå kan jeg følge det live der. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er det ingen steder det er mulig å se touren gratis på nett? Jeg får abstinenser her! Hvem bryr seg om Formel1, da?! (Stein i glasshus, menmen ) Lenke til kommentar
whaley Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Noen som vet om noen webshops som selger sykkeltrøyer? Tenkte jeg skulle få tak i ei US postal trøye til brodern.. hvis det lar seg gjøre da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er det ingen steder det er mulig å se touren gratis på nett? Jeg får abstinenser her! Hvem bryr seg om Formel1, da?! (Stein i glasshus, menmen ) Gjør det samme som piit du. Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er det ingen steder det er mulig å se touren gratis på nett? Jeg får abstinenser her! Hvem bryr seg om Formel1, da?! (Stein i glasshus, menmen ) Gjør det samme som piit du. Jepp, det funker helt fint. For meg er det iallfall verdt 30 penger. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor god båndbredde må man ha, og hvor rask PC? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så lenge du har en grei internettilkobling så går det vell greit. Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor god båndbredde må man ha, og hvor rask PC? Tror ikke du er avhengig av så veldig bra maskinvare, men du må ha Windows MediaPlayer 9 såvidt jeg vet. Akkurat nå streamer jeg i 70-75kB/s, men det funker helt sikkert med mindre båndbredde også. Men jo mindre båndbredde, jo dårligere kvalitet, I guess. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Når anslår man målgangen er? Simoni ble kjør inn, ikke sant? Så tempoet er vel ikke veldig høyt? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så klarer selvfølgelig CA å rote det til igjen!! %¤/¤#¤&"#% Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nå har det vel begynt på TV2 igjen så. Men herregud så dårlig av laget til Hushovd! Det var jo nesten latterlig! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Om Thor ikke kommer foran McEven på den neste spurten blir jeg sinna! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Ok. Kan noen gi meg en update på hvordan Thor har klart seg i spurtene...?? Har vert borte en stund nå så jeg har ikke fått sett på, og komentatorene på tv2 sier jo ingentin.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Der tok Thor McEven!!! The_Miracle: 1.spurt: 1. McEven 2. Thor 3. Zabel 2.spurt: 1.Thor 2. McEven 3. Fedrigo Endret 25. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå