Gå til innhold

Le Tour de France

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg hadde mine tvil, etter å ha leste avisene i dag morges, men fy f... som Thor imponerte i dag. Helt sjef! McEwan burde personlig gi ham den grønne trøya etter målpassering på Champs Élysées. Men jeg trur fortsatt Thor kan vinne den på egen hånd. Bare 11 poeng bak.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Håper at Thor går i et brudd på siste etappe uten at McEven ser det, og at han vinner alle spurtene under etappen + kommer først over målstreken. Det ville vært noe det! :D

Tipper at Armstrong/Ullrich vinner tempoen i morgen.

McEwen trenger ikke å se det selv.... Dersom Thor går i brudd, vil McEwen og andre konkurenter få beskjed på øret med en gang

Lenke til kommentar

Pantera: Er nok temmelig vanskelig det...

Skal litt til for at Thor skal vinne siste etappen, og skal enda mer til for at ikke McEwen kommer på 2 eller 3...

Synes Mcewen er litt "feig"... :p Han pleier alltid å legge seg på hjulet til hushovd og vente til de aller siste metrene før han kjører forbi...

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Håper at Thor går i et brudd på siste etappe uten at McEven ser det, og at han vinner alle spurtene under etappen + kommer først over målstreken. Det ville vært noe det! :D

Er det ikke slik at det er en uskreven regel om at feltet skal komme samlet inn på siste etappe?

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at det er en uskreven regel om at feltet skal komme samlet inn på siste etappe?

Nei, ikkje at feltet skal vere samla trur eg, men trur det er ein uskreven regel om at sammendraget skal vere avgjort, altså at ikkje nokon støter på den gule trøya, t.d. at Basso går i brudd. Mange vil heilt sikkert prøve å gå i brudd, men det er svært sannsynleg at det vert ein massespurt. Kanskje nokon tar ein langspurt (1 km eller 2) som overaskar og går inn.. me får sjå... eg ventar spent...

Satsar på at Hushovd vinn begge innlagt spurtar + etappen :thumbup: . Då slår han McEwen så lenge ikkje han blir nr. 2 på alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kanskje McEwen vil la Hushovd ta de to innlagte spurtene, for å spare krefter til spurten og slå han der. Det er jo litt vel risky da, men det hadde vært artig. :cool:

Må huske på at dette ikke er et tomannsshow og at Zabel fortsatt har en sjanse. Kanskje han kan hjelpe Hushovd med å ta trøyen hvis han slår McEwen.

Lenke til kommentar
Synes Mcewen er litt "feig"... :p Han pleier alltid å legge seg på hjulet til hushovd og vente til de aller siste metrene før han kjører forbi...

Hehe, skjønner hva du mener men..

Det er jo ikke feigt, bare smart. McEwen har ikke Julian Dean til å trekke opp for seg, og må derfor gjøre som han gjør.

Uansett hvordan det går så har det vært en stor Tour for Thor. Det var smart av Thor å forlange å få en opptrekker av Dean's kvaliteter forran denne sesongen.

Bare så synd at både Hushovd og Arvesen har slitt med så mye problemer.

[Edit: Skrivefeil igjen]

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar
Kanskje McEwen vil la Hushovd ta de to innlagte spurtene, for å spare krefter til spurten og slå han der. Det er jo litt vel risky da, men det hadde vært artig.  :cool:

Må huske på at dette ikke er et tomannsshow og at Zabel fortsatt har en sjanse. Kanskje han kan hjelpe Hushovd med å ta trøyen hvis han slår McEwen.

Klart Zabel er en kandidat, men jeg tror ikke han har sjans til å slå hverken Hushovd eller McEwen i spurten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...