Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som gleder seg like mye som meg? Hvem vinner i år? Hvilket team blir busta for doping? Når kommer det første masseveltet? Klarer Hushovd å vinne spurttrøyen eller i det hele tatt en etappe, og vil Kurt-Asle Arvesen vise seg frem? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Å se på Tour de France o.l. er jeg ikke noen stor tilhenger av. Synes rett og slett at det er dritkjedelig å se på Lance Armstrong med crew sitte med såre skinker på et sykkelsete oppi fjellene/på en helt rett landevei... Ser alltid på oppsummeringen av dagen på f.eks. TV2-sporten. Det er jo alltid kjekt å få med seg det viktigste, (og alle veltene ) i tillegg er det jo også litt spennende å se om det er noen norske skinkeryttere med i teten Ikke misforstå meg her... Tour de France er topp det, liker bare ikke å se på det. Da ser jeg heller på noe annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er vel litt sånn jeg. Ser hele Formel 1 løp og hele Tour de France etapper. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tour de France skal jeg se, men da blir det på Eurosport. Ble vel "hekta" for 3 år siden eller noe slikt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Er vel litt sånn jeg. Ser hele Formel 1 løp og hele Tour de France etapper. Det er godt det ikke bare er meg Har vel fulgt med på touren siden '93 Tror det blir tøft for Armstrong i år, kommer sette noen kroner på at Iban Mayo som sykler for Euskaltel - Euskadi kommer til å bli tøff i år. Blir å se på eurosport, savner de engelske kommentatorene som ble borte etter de la om kabelnettet hjemme, men de svenske er jo også veldig bra, men de ble jo borte de også. Men de norske er jo ikke så dårlige de heller, men hvis Thor Eggen kommenterer for TV2 så kommer jeg til å duppe innom der også i løpet av de tre ukene. Hushovd og Arvesen kommer til å kunne kjempe om en eller annen etappe seier, men det må bli etter brudd tror jeg, Alessandro Petacchi blir for tøff i massespurtene. Gleder meg som en liten unge, først tre uker fotball em og så tre uker med tour de france. Denne siden er jo fin og bruke: Syklingens Verden PS! trenger ikke å komme med noen kommentarer om at jeg ikke er helt frisk, det får jeg høre ganske ofte Endret 22. juni 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Formel 1 er jeg ca. avhengig av. Men Tour de France har jeg ikke sett noe særlig på, enda. Har planer om å få med meg det i år. (var i Danmark under touern i fjor, og folk der var mildt sagt gale...) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vil gjerne påberope meg muligheten til å tilstå at jeg og sitter å ser på evigvarene sport som f.eks F1, de France, Curling og alle andre langvarig sporter Håper bl.a Christophe Moreau, Iban Mayo og Joseba Beloki kan gi Lance Armstrong motstand. Jan Ullrich har betydlig bedre lag i ryggen i år så han er helt sikkert å regne med. Håper Hushoved (vant poengtrøya i Languedoc-Roussillon) kan gjøre det bra men Alessandro Petacchi sinnsyk, rett og slett En spanjol har forlatt US postal vistnok, en meget god klatrer (har blitt topp 10 alle gangene som hjelperytter(!!!!) Rippe i laken for Lance gitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Formel 1 er jeg ca. avhengig av. Men Tour de France har jeg ikke sett noe særlig på, enda. Har planer om å få med meg det i år. (var i Danmark under touern i fjor, og folk der var mildt sagt gale...) Var også i Danmark under touren og Hamilton ble jo rost opp i skyene. Litt for mye fokusering på CSC etter min smak, ettersom det ikke er et av mine favorittlag. Håper Vinokorouv (gidder ikke skrive navne riktig, om det er feil) gjør det betydelig dårligere i år, om han er med (?). Beloki og Ullrich blir å finne blant mine favoritter, samt Armstrong (som kjører på Trek, samtidig som han er sponset av Nike og AMD, deilige merker alle sammen) til å vinne touren. Det at Armstrong blir eneste til å dra 6 seire gjennom historien om han vinner i år, gjør at jeg setter en knapp på ham. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 da jeg var yngre satt jeg trofast og så Tour de France på eurosport om sommeren mye mindre doping skandaler da da... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 da jeg var yngre satt jeg trofast og så Tour de France på eurosport om sommeren mye mindre doping skandaler da da... Var ikke de store skandlene sist år da. Dessuten var vel ikke dopingkontrollen så streng før. Eller tar jeg feil nå? Er uansett stor fan av tour de france. Blir spennende å se hva Beloki kan få til i år, etter det stygge fallet hans i fjor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 En spanjol har forlatt US postal vistnok, en meget god klatrer (har blitt topp 10 alle gangene som hjelperytter(!!!!) Rippe i laken for Lance gitt... Roberto Heras er borte. Glemte Joseba Beloki i farten, tror også Ivan Basso kan gjøre det godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 da jeg var yngre satt jeg trofast og så Tour de France på eurosport om sommeren mye mindre doping skandaler da da... Det har alltid vært mye doping i sykkelsporten. NRK's egen reporter (kommer ikke på navnet i farten) er en dømt doper, tidligere syklist. Jeg vil tørre å påstå at de fleste som deltar i touren har dopet seg på et eller annet tidspunkt for å komme dit de er i dag. Det har vel tatt av litt nå, etter årtusenskiftet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dag Erik Pedersen? Kan ikke huske det, men har jo også hukommelse som en mygg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dag Erik Pedersen? Kan ikke huske det, men har jo også hukommelse som en mygg Riktig! Give this man a prize. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er vel litt sånn jeg. Ser hele Formel 1 løp og hele Tour de France etapper. Ser som oftest på F1. Det er møe gøy å se på, selv om det eneste de gjør er å kjøre veldig fort rundt i ring. Det er vel kanskje det at de kjører veldig fort rundt i ring som er gøyt med det? Ja... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ser som oftest på F1. Det er møe gøy å se på, selv om det eneste de gjør er å kjøre veldig fort rundt i ring. Det er vel kanskje det at de kjører veldig fort rundt i ring som er gøyt med det? Ja... Det er nesten korrekt at de kjører rundt i ring. Det er i usa de kjører rundt i ring. I F1 så må du kunne svinge både til høyre og venstre Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tour de France er gromt, har sett på det de siste årene - blir ikke lenger sommer uten. Sykling er vel egentlig skittørt å se på, men tour de France funker. Fett med Thor Eggen som kommentator også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg ser kun på sportens oppsummering, for å se 30 stykker falle oppå hverandre. DET er kult det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvem vinner prologen? Hushovd? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tviler på det. Armstrong, Ulrich kankje også Christop Mourau fra laget til Hushoved, men det kommer jo stort sett en man ikke har hørt om før. Hushovd kan komme langt opp på en god dag. Ville også kanskje ha sagt David Millar men vet ikke om han får starte etter at han skal ha innrømmet epo bruk. Husker ikke alle løperne nå bruker så og si første uka på å bli oppdatert på hvilke løpere som er med. Kankje Simoni, Jens Vogt, Ivan Basso. CSC har et sterkt lag i år. Nå husker jeg ikke navnet i farten colombianer syklet for kelme for to år siden i fjor syklet han for T-mobile. Verdensmester på tempo... Bottero ( Det tok litt tid men det dukket opp til slutt) Kan også bli veldig sterk hvis han er i form. Det var han ikke i fjor PS! Simoni er ikke fra CSC men Saeco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå