Gjest mafister Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg må av og til ta bilder når jeg går , men det ble veldig uklart da . Har bare hatt det i 2 dager , så det er mulig jeg ikke har stillt det inn riktig , det gikk fint med ett annet billig digitalkamara til 1500 kr jeg hadde før . Er det noen som vet hva jeg skal stille det inn på for å ta bilder når jeg og kameraet er i bevegelse ?? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Du kan stille inn kameraet til å ta bilder med raskere lukkertid... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hva heter det på engelsk ? er det Shutter det betyr ? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Bruker shutter-speed på 1/1000 på mitt Canon A40. Da kan jeg ta bilde ut av side-vinduet på bilen mens jeg kjører i 70 km/t. Bør da være på dagen, ellers blir det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
nygjerd Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 holder jo med 1/60 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå