Stigma Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hva er dette for noe? står HP, men er det en ekte SB audigy2 ZS eller ikke? Prisen er mistenkelig lav. http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:591707 -Stigma Endret 22. juni 2004 av Stigma Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det virket meget rart.. Står SoundBlaster 2 zs, men det HP merket foran virket litt mistenksomt! Send en mail til dem og gi oss svaret! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Har allerede gjort det. Spurte om dette var samme produkt som selges på komplett minus bundle. Kan nok ta en par dager er jeg redd. -Stigma Lenke til kommentar
stout Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Samme som finnes her ser det ut til.. !?!?!?! Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er en ekte "Creative Audigy 2 ZS", men den er HP branded og testet/godkjent som tilbehør til HP PC'er. Helt vanlig vare, og skal ikke være noe trøbbel med å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Det er en ekte "Creative Audigy 2 ZS", men den er HP branded og testet/godkjent som tilbehør til HP PC'er.Helt vanlig vare, og skal ikke være noe trøbbel med å kjøpe dette. Ikke at jeg ikke tror deg altså, men hva baserer du dette på? Vil ikke kjøpe katta i sekken ^_^, men om jeg kan få et SB ZS kort for 400kr billigere enn på komplett (dog uten bundle), så sier jeg ikke nei til det! Det er med andre ord akkurat samme deal som med de forskjellige skjermkort-produsentene? Messe forskjellige merker, men akkurat samme hardware? -Stigma Endret 23. juni 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du har full spec her. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Vel, det ser virkelig ut som et fullverdig SB audigy 2 ZS. Jeg kommer til å ta sjansen og bestille dette snart til den nye maskinen min. Hvis, etter nøye inspeksjon av kortet, det viser seg å være redusert på noe vis i forhold til creative sine kort, så bare benytter jeg meg av angreretten. Skal prøve å huske å poste er om det da =) -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Sorry, ny-pc planene ble litt utsatt, hovedsakelig pga. jeg vil ikke bestille deler før 3Dkortet jeg skal ha blir tilgjengelig å kjøpe. Det betyr i praksis at jeg kjøper inn ting om c. en måned. Da gir ejg et review på kortet, slik at andre kan kjøpe trygt (eller evt. hodle seg unna produktet) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå