Gå til innhold

Hva er dette for noe? en ekte SB audigy2 ZS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en ekte "Creative Audigy 2 ZS", men den er HP branded og testet/godkjent som tilbehør til HP PC'er.

Helt vanlig vare, og skal ikke være noe trøbbel med å kjøpe dette.

Ikke at jeg ikke tror deg altså, men hva baserer du dette på? Vil ikke kjøpe katta i sekken ^_^, men om jeg kan få et SB ZS kort for 400kr billigere enn på komplett (dog uten bundle), så sier jeg ikke nei til det! ;) Det er med andre ord akkurat samme deal som med de forskjellige skjermkort-produsentene? Messe forskjellige merker, men akkurat samme hardware?

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Vel, det ser virkelig ut som et fullverdig SB audigy 2 ZS. Jeg kommer til å ta sjansen og bestille dette snart til den nye maskinen min. Hvis, etter nøye inspeksjon av kortet, det viser seg å være redusert på noe vis i forhold til creative sine kort, så bare benytter jeg meg av angreretten.

Skal prøve å huske å poste er om det da =)

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sorry, ny-pc planene ble litt utsatt, hovedsakelig pga. jeg vil ikke bestille deler før 3Dkortet jeg skal ha blir tilgjengelig å kjøpe. Det betyr i praksis at jeg kjøper inn ting om c. en måned. Da gir ejg et review på kortet, slik at andre kan kjøpe trygt (eller evt. hodle seg unna produktet)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...