Gå til innhold

Hvordan er Asetek WaterChill KT12A-L20?

hasuwest

Anbefalte innlegg

Heisann.

Ser litt etter vannkjøling nå og har kommet over det ikke så altfor dyre Asetek WaterChill KT12A-L20.

Settet inneholder dette;

WaterChill CPU Cooler blockCPU01/P1 supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64)

Black Ice Pro Radiator with 10 mm fittings

700 l/hr Hydor Pump with push on fittings [220V Plug]

WaterChill™ Tube Set (150 cm)

Fittings and mounting accessories for the CPU Cooler + four screws for mounting the the radiator in the case are included

Heat Conduction Compound - 2 ml tube

WaterChill™ installation guide

Er det alt man trenger? Noen som evt har erfaringer med det?

Ser det bare er CPU blokk der, men NB og GPU blokk kan jeg kjøpe siden.

Virker ikke dette ut som et godt kjøp hvis jeg skal ha billig vannkjøling? Og hvordan er støyen på dette? Det er bare radiator og radiator vifte som støyer?

Vil hovedsakelig ha vannkjøling for å bli kvitt støyen på systemet jeg har nå.

Takk for svar.

Edit: Det er dette settet jeg tenker på. Koster bare 931,-. Er ikke det veldig billig for det settet?

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører selv det første komplette cpu gpu og nb settet til Asetek - var i grunn mer eller mindre fornøyd, men det ble bedre:

Av en eller annen grunn har vi ca 10mmx30mm (dxh) skumgummi sylindere på jobb så eg har tredd slike inn på skruene eg har festet pumpe og vifte med - og etter dette sank støynivået betraktelig - i tillegg bruker eg psu'en sine vifte kontakter til å drive radiator viften, disse justerer spenningen etter effektforbruket virker det som. Alt i alt er det meget stille nå, hører faktisk min seagate s-ata disk bedre enn pumpa - men sikkert bare fordi det er høyere frekvens på lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...