kverna Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 er det så spessielt? hvor mange har besøkt valve ? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) to stykk...det er tilliogmed et screenshot av CS source der!!!!! som kjører de_dust, ser konge ut! Endret 22. juni 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Sku det ikke komme noen bilder? På hvilken side kom bildene da tilslutt? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Her finner du noen bilder fra turen. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ja, ser bra ut! Dårlig kvalitet på bildet men.. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 CS Sourcen er da ikke så imponerende. Tviler på at CS blir oppfrisket pga bedre grafikk. Er ikke derfor så mange hater det spillet, det er miljøet og den enkle gameplayen. Håpet de tok ibruk større maps som passet motoren mye bedre og ville krevd mye mer av spillerne men neida..de har beholdt samme gamle mappene. Nei takk sier jeg bare Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 OOOOO... han fikk ta på "the golden crowbar" syntes heller ikke at det screenshotet fra dust så så bra ut.. da vil jeg heller si at den videoen fra aaztec så 100 ganger fetere ut Lenke til kommentar
Treat Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 CS Sourcen er da ikke så imponerende. Tviler på at CS blir oppfrisket pga bedre grafikk. Er ikke derfor så mange hater det spillet, det er miljøet og den enkle gameplayen. Håpet de tok ibruk større maps som passet motoren mye bedre og ville krevd mye mer av spillerne men neida..de har beholdt samme gamle mappene. Nei takk sier jeg bare miljøet og gameplayet som har gjort det til et av verdens mest spilte online spill Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 I starten ja men nå vil folk ha mer taktikk inn i spillet. Før så var det vanskelig med fps spill, når har vi spill som BF1942 og Vietnam som krever skikkelig taktikk og tenking ikke minst Americas Army. CS tilhører en gammel generasjon og flere og flere gir det opp. Miljøet nå er skikkelig ille siden så mange unge spiller det pga det er lett og cheats florerer. Eneste som hadde fått meg til å spille det igjen hadde vært hvis de hadde introdusert nye gameplay konsepter som HL2 motoren greier men det har de ikke gjort. Spilt siden Beta 1 og da var det ikke noe 1337 prat eller kjefting og mas hele tiden. Nå er du enten en n00b eller nabb og er du ikke det så cheater du. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 I starten ja men nå vil folk ha mer taktikk inn i spillet. Før så var det vanskelig med fps spill, når har vi spill som BF1942 og Vietnam som krever skikkelig taktikk og tenking ikke minst Americas Army. CS tilhører en gammel generasjon og flere og flere gir det opp. Miljøet nå er skikkelig ille siden så mange unge spiller det pga det er lett og cheats florerer. Eneste som hadde fått meg til å spille det igjen hadde vært hvis de hadde introdusert nye gameplay konsepter som HL2 motoren greier men det har de ikke gjort. Spilt siden Beta 1 og da var det ikke noe 1337 prat eller kjefting og mas hele tiden. Nå er du enten en n00b eller nabb og er du ikke det så cheater du. tahiro kisen der må ha hjerneblødning Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det bildet fra de_dust kunne like gjerne vært fra originale cs. Ser ikke noen detaljer eller lignende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det bildet fra de_dust kunne like gjerne vært fra originale cs. Ser ikke noen detaljer eller lignende. Med den kvaliteten kunne det like gjerne vært vanelig CS i lav oppløsning. Man ser ingenting Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det bildet fra de_dust kunne like gjerne vært fra originale cs. Ser ikke noen detaljer eller lignende. Til og med jeg som ikke har spilt CS skikkelig på 3-4år merker de 2 enorme palmene ved porten. Dersom du ikke ser forskjell på orginale de_dust og de_dust - Source så må du skaffe deg skarpere briller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 CS Sourcen er da ikke så imponerende. Tviler på at CS blir oppfrisket pga bedre grafikk. Er ikke derfor så mange hater det spillet, det er miljøet og den enkle gameplayen. Håpet de tok ibruk større maps som passet motoren mye bedre og ville krevd mye mer av spillerne men neida..de har beholdt samme gamle mappene. Nei takk sier jeg bare miljøet og gameplayet som har gjort det til et av verdens mest spilte online spill Feil. Det mest spilte online spillet i verden er Starcraft. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nei takk sier jeg bare miljøet og gameplayet som har gjort det til et av verdens mest spilte online spill Feil. Det mest spilte online spillet i verden er Starcraft. Han skrev da virkelig Et av verdens mest spillte online spill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Til og med jeg som ikke har spilt CS skikkelig på 3-4år merker de 2 enorme palmene ved porten. Dersom du ikke ser forskjell på orginale de_dust og de_dust - Source så må du skaffe deg skarpere briller og ^thomas^, mente du med å gjenta meg -nesten- ordrett? Ehm. dum? Ser forskjell på brettene, men ikke på motorene. Ikke kom med noe besserwisser-snakk til meg unge mann. Har spilt mer enn nok cs oppetter årene til å vite hvordan de_dust ser ut! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ser forskjell på brettene, men ikke på motorene. Ikke kom med noe besserwisser-snakk til meg unge mann. Har spilt mer enn nok cs oppetter årene til å vite hvordan de_dust ser ut! Vanskelig er det, siden de bare har konvertert banen inn i Source motoren (og lagt til noe). Virker som de også bruker de samme grunn teksturene. de_dust er en veldig ensformig bane når det gjelder teksturer så den vil se veldig lik ut. Det var heller ikke ment som en "besserwisser" post tidligere. Men du kan se forskjell på både banen og teksturskarpheten, selv på det dårlige bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå