Nervetattoo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Lurer på om noen har erfaring med å handle fra ebuyer.com ? Lenke til kommentar
streetmekanik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har prøvd å kjøpe derfra, men de vil bare har et krav om uk adresse. Skulle gjerne hatt et par av deres private produkter. Jeg savner nemlig USB i front av mitt kabinett og en ekstra SATA kontroller til en drøy hundrings er ikke å forakte. Dessuten har de socket A prosessore på lager. Det er mange som er kiine på det påå kjøp slag delen av dette forumet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fyyyy søren! Jeg sjekka prisene, og de var jo WILD! Eller, er 8kr for lav valutta å bruke? Noen som blir med å kjøpe hus i UK? Lenke til kommentar
streetmekanik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fyyyy søren! Jeg sjekka prisene, og de var jo WILD! Eller, er 8kr for lav valutta å bruke? Noen som blir med å kjøpe hus i UK? 5646551[/snapback] Om du så på UK sidene husk at pund £ er vanligvis mellom 11 og 13. De har US side også, dollaren pleier å ligge rett over sju, med moms og faens oldemor kan du gange det med 10.... Lenke til kommentar
streetmekanik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvor finner jeg denne? De vil ikke selge til nordmenn. http://www.ebuyer.com/customer/products/in...oduct_uid=88018 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå