khaave Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Endelig jeg fekk Ericsson K700i igår, kjempe fornøyd med den. Har satt opp både WAP og MMS uten problemer. Men når det gjelder Epost så får jeg bare feil melding hele tida. Jeg har tele2 epost dvs @c2i.net. Kan noe hjelpe meg å få riktig oppsatt Epost til K700. Takk forhånd! mvh Knut Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Prøv dette og se om det går: Data-konto Tele2 MVNO Gå inn i menyen Kommunikasjon - Datakomm. - Datakontoer Ny konto GPRS-Data Navn: Tele2 MVNO Internet APN: internet.tele2.no Bruker-ID: wap Passord: wap Trykk Lagre Velg kontoen på nytt Endre Be om passord: Av Tillat samtaler: Automatisk IP adresse: (blank) DNS-adresse: 193.216.1.10 Avans. innst. Godkjenning: Normal Datakomprimering: Av Header-kompr.: Av Tjenestekvalitet Prioritet: Abonnert Forsinkelse: Abonnert Pålitelighet: Abonnert Topphastighet: Abonnert Gj.snittshastighet: Abonnert -------------------------------------------------------------------------------- Epost-konto Tele 2 Internet Gå inn i menyen Meldinger - E-post - Valg Endre konto Ny konto Kontonavn: Tele 2 Internet Koble til med: Tele2 MVNO Internet Protokoll: POP3 Inng. server: popc.c2i.net Inngående port: 110 Postkasse: brukernavnet ditt hos Tele 2 Internet Passord: passordet ditt hos Tele 2 Internet Utg. server: smtp.tele2.no Utgående port: 25 E-postadresse: skriv inn epost-adressen din Last ned: Kun overskrift Fra navn: skriv inn navnet ditt Signatur: Ingen signatur Kopier utg.: Av Kontrollintervall: Av Lenke til kommentar
khaave Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hei, har prøvd den, men virker ikke likevel. Er det noe annet K700 brukeren som har klar Epost uten problemer? mvh Knut Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvordan setter jeg opp MMS til k700i med telenor djuice abbonement?De har ikke k700 på telenor.no! Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvordan setter jeg opp MMS til k700i med telenor djuice abbonement?De har ikke k700 på telenor.no! De har det visst hos telenor viss du ber om oppseti per sms. Bare skriv: Wap ericsson k700 Send til 1999 MMS ericsonn k700 Send til 1999 Gprs ericsson k700 send til 1999 Funka glimrende hos meg Lenke til kommentar
khaave Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Endelig har jeg klart den igår kveld, så alt ok. :-) Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bruk T630 som modell. tusen takk! Lenke til kommentar
L@zaa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fortsatt mange som sliter med dette, så man kan få manuelle instillinger på dintelefon.net for de som ikke får det til.. Virker som regel her, og hvis ikke k700 står der, kan dere kanskje bruke instillingene til t630... Bare et tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå