RAM Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg har lest en del teorier om hvordan framtiden kan bli hvis teknologien blir stadig mer avansert,- både positive å negative teorier. Er avansert teknologi positivt eller negativt, med tanke på hva som kan sje i framtiden? Noen syspunkter på det? Det finnes mye informasjon om dette på nettet, men dette er den eneste linken jeg husker på i farta: http://www.smaalenene.no/magasinet/article727106.ece EDIT: Det jeg tenkte mest på, var om f.eks. framtidens roboter kommer til å gjøre nytte eller skade (f.eks. at de styrer hverden slik de selv vil.) Endret 23. juni 2004 av RAM Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Å forutsi fremtiden kan være veldig vanskelig. En tegning illustrerer --------------> ----------------------> ---------------------------------> Hva visste folk om datamaskiner på 1920-tallet ? Ingenting. Man kan kanskje forutse noe av teknologifremtiden basert på dagens teknologi, men vi vet jo ikke om det vil komme noe helt nytt, som er like revolusjonerende som datamaskinen var/er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå