White Fox Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hei alle sammen. jeg har en bærbar pc med trådløs mus. Den trådløse musen har fungert helt bra helt frem til jeg en dag skulle bruke den. jeg tok inn "reciveren" i en av usb portene og reciveren lyste blått i ett sekunds tid som den pleier.(altså er den ikke defekt, tror jeg). På denne musen er det sånn at man først trykker på en knapp under musen og deretter skrur på reciveren så den begynner å lyse blått(denne gangen enda tydligere og lengre) Dette skjedde derimot ikke denne gangen. "reciveren" ville ikke skru seg på og musen virket ikke. Hva har skjedd?? For mer info om musen se: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124281&cks=PRL takker for all hjelp. ps. dette var det mest passende stedet å poste dette innlegget etter min mening. Vær så snill å flytte det hvis det er feilplassert Endret 22. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ingen som vet noe eller.. Må jeg sende den inn til komplett, hvor jeg har kjøpt den Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det fortsatt liv i batteriene? Kan være batteriene som er dårlige. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Er det fortsatt liv i batteriene? Kan være batteriene som er dårlige. det virker sånn. Musen lyser rødt så det virker ikke som det er den det er noe problem med. Har bare hatt den noen måneder så det er vel rart om batteriene er utladet allerede eller... Lenke til kommentar
belsebub Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 [det virker sånn. Musen lyser rødt så det virker ikke som det er den det er noe problem med. Har bare hatt den noen måneder så det er vel rart om batteriene er utladet allerede eller...] Nei sjekk bateriene du. Min trådløse spiser baterier som en glupsk varan Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 [det virker sånn. Musen lyser rødt så det virker ikke som det er den det er noe problem med. Har bare hatt den noen måneder så det er vel rart om batteriene er utladet allerede eller...] Nei sjekk bateriene du. Min trådløse spiser baterier som en glupsk varan hvordan sjekker jeg de da. er jo oppladbare batterier. HVor lenge holder de a? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Sett i andre batterier, eventuelt ladde opp de du har. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Sett i andre batterier, eventuelt ladde opp de du har. Takk for hjelp. nå fungerer den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå