Gå til innhold

Beste driver til 9800 Pro

morgus

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har nettopp bestilt meg Sapphire Atlantis 9800 Pro, forventer at det skal komme til posthuset i morgen.

Jeg har aldri hatt ATI i en PC før, så jeg er rimelig n00b på hva som er de beste

driverne, er det noen spesielle drivere som er bedre enn andre?

Har hørt om Omega og Catalyst drivere, hva er forskjellen?

Takker for alle inlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omega driverne er ikke laget av ATI men en person som har tweaka på dem. Disse er veldig bra og har selv brukt de selv. Omegadriverne fungerer best i spill, men Catalyst er også bra. Jeg ville uansett holdt meg til ATI sine originale Catalyst drivere, men smaken er som baken her. Catalyst 4.6 er den nyeste driveren fra ATI så jeg ville lastet ned denne.

Lenke til kommentar
Omega driverne er ikke laget av ATI men en person som har tweaka på dem. Disse er veldig bra og har selv brukt de selv. Omegadriverne fungerer best i spill, men Catalyst er også bra. Jeg ville uansett holdt meg til ATI sine originale Catalyst drivere, men smaken er som baken her. Catalyst 4.6 er den nyeste driveren fra ATI så jeg ville lastet ned denne.

ok, da laster jeg de nå med en gang

Lenke til kommentar

Jeg har powercolor 9800pro, og har prøvd meg litt frem og tilbake med både omega og catalyst drivere. Akkurat nå kjører jeg nyeste omega, og er fornøyd med dem, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke merker noe forsjell selv bortsett fra på 3dmark03, fikk vel ca 250 poeng mer med omega! :p

Jeg trur du ikke vil merke noen forsjell på de 2 i nærmeste framtid!

edit: skriveleif

H.kon

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...