JohndoeMAKT Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du du må være mer forsiktig med den switchen din. Ikke fest den på toweret ditt, jeg har den samme, og jeg fucket opp hd 4 ganger før jeg fattet hva det var. Og mer, det skjermkortet ditt, du kan feste med artic silver lim. Jeg husker ikke helt hva det heter, men det er et sånn to komponent lim. Fedt bilde på sia di der du sitter og klokker, når bakgrunnen er svart/hvit. JohnDoe Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Vel, jeg skal vurdere å fjerne switchen fra kabinettet, men harddiskene sitter i bunnen av kabinettet da... Termisk lim kommer snart i posten ja... :smile: Når det gjelder bildet med svart/hvitt bakgrunn så er dette for å skåne mine private eiendeler og bilder på veggen Ellers vil det innen kort tid komme en "ny versjon" av hjemmesiden min. Det inkluderer ny adresse, ny layout, nye artikler/sider, og nye bilder fra pc-en osv... Det har ikke akkurat skjedd så mye med siden i det siste. Takk for tipsene uansett! _________________ AMD T-bird 1400@1610 (140*11,5 - 1,800V) MSI K7MASTER 512MB Apacer DDR (PC2100) MSI Geforce 2MX400 (167/200@190/230) WD 120GB + IBM 45GB Chieftec DX01SLD m/340W enermax [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-04-18 09:18 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: ...Og mer, det skjermkortet ditt, du kan festemed artic silver lim. Jeg husker ikke helthva det heter, men det er et sånn to komponent lim.JohnDoe Arctic Silver Thermal Adhesive eller Arctic Alumina Thermal Adhesive på microplex.no Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 hmmmm... Havegg.... Håvard Eggen ?!? hmmm.. høyst mistenkelig Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 havegg.has.it - her vil du finne mitt skikkelige navn, jeg er IKKE Håvard Eggen! Men brukernavnet mitt ble forøvrig autogenerert på online.no. Egentlig vil jeg ha howard, men det er som regel opptatt... derfor havegg. (noen som har noen gode tips til nick?) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-18 09:25, havegg skrev:havegg.has.it - her vil du finne mitt skikkelige navn, jeg er IKKE Håvard Eggen!Hvem er jeg? Navn: Håvard Vegge Bosted: Flekkefjord, Norge Alder: 18 år, 2 måned(er), 16 dag(er), 15 time®, 13 minutt(er) og 45 sekund(er). Status: Elev på Flekkefjord vgs, 2. klasse, øk/adm. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Poenget med online forum er vel at man skal ha muligheten til aa fremme sine meninger uten foerst aa bli bedoemt ut fra hvor gammel man er. Hva om jeg sa at jeg var 40 aar gammel? Ville jeg faa samme respekt for mine noe barnslige uttalelser da? Eller hva om jeg var 14? Ville mine meninger bli bedoemt ut fra argumentene jeg la frem, eller min alder? Nei, fy JohnDoe, makt boer brukes med maate. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hmm... jeg postet jo adressen til hjemmesiden min for at dere eventuelt kunne se info (bl.a. alder) om meg DER. Nå er jo ikke dette noen krise for meg da. Det finnes jo andre poster der det blir spurt om alder osv. Nå regner jeg i midlertidig med at alle som ser denne "til HAVEGG-posten" vet nøyaktig hvor gammel jeg er! Og så et saklig spørsmål... Kan harddiskene mine virkelig ta skade av Unex switchen min? De sitter jo 30 cm unna i bunnen av Chiftec-kabinettet mitt. Er andre komponenter også følsomme for magnetisme? Strømforsyning? Vifter? Brenner/dvd-rom..? osv.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Bare et tips... "private meldinger", Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 slutt å pip...du kan ikke dømme en på 18 år (han er 3 uker eldre enn meg). Og den unex switchen drepte boottingen på min disk... jeg vet ikke om andre har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå