mthorsg Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er Frontpage egentlig bra nok til å lage en nogså bra hjemmeside? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 joda, det funker. om du ikke har særlig peiling på å kode hjemmesider selv (html og css) er det greit at det du ser er det du får. du bruker da en wysiwyg (what you see is what you get) editor som frontpage er. Du kan komme langt med den. trenger du hjelp er det bare å spørre. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dama mi bruker Frontpage. Siden hennes er kjempeflott... Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hvis du vil ha noe bra og som faktisk viser det du lager grafisk så vil jeg anbefale deg Dreamweaver MX. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 nei Hva er det for et dølt svar? Trådstarter: Frontpage funker det, men om du har muligheten tror jeg at du burdte satset på Dreamweaver. Bruker det selv, og er kjempe fornøyd. Har dessuten hørt frontpage lager noe rot med koden, slik var det ihvertfall da jeg brukte frontpage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå