Skrue_McDuck Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Som topic sier; Sendo X vs. Siemens SX1. Hvilken av telefonene er best? Jeg bryr meg ikke om taste oppsettet! Men er sx1 så treg enda den har FW12? Endret 22. juni 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vil bare si at det er dumt å snakke om en tlf. når man ikke har fått prøvd den og ikke har testa den. Om det først er noen her som har prøvd den ennå så er det nok ytterst få. Så tviler at det er noe hendig å bygge noen avgjørelse på noe som kommer frem her, for det vil nok bli bygd på papirer, ikke på virkeligheten... Og dermed kan du, med flere, få et feil intrykk av mobilene... Dermed blir nok denne tråden litt smådum foreløpig. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Det tenkte jeg ikke på, Sorry! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gjør ikke noe... Men Sendo X ser meget spennende ut, med egen grafikkprosessor og greier, men det interessannte blir å se hvordan dette virker i virkeligheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå